18 apr. 2012

Visul Meu








Si mie dor sa ma las purtata de  vant... Mai sti sentimentu? Ala cand ai impresia ca toata lumea este a ta. Cand parca totul din jur dispare si tu te simti actorul principal si singurul supravietuitor pe planeta? Azi parca pentru un moment nu am auzit si nu am vazut nimic in afara de imagini cu ce as putea sa fac pe viitor. Si totul era asa de colorat si de frumos si parca in momentul acesta as face orice sa ating acel norisor la care am visat astazi! Pentru ca are un sens. Pentru ca in sfarsit am descoperit ce imi doresc eu de la viata... Adica fiecare avem un vis , sa ajungem undeva, in nu stiu ce tara si sa facem nu stiu ce si cum. Eu tot ce imi doresc e sa pot zambi, sa pot zambi larg fara sa ma feresc, fara sa ma simt incomod. Suna bine nu ? Cred ca cu gandul la imaginea asta m-am trezit zambind si am inceput sa ma ambitionez in fiecare minut ce trece ca visul asta va fi indeplinit... De multe ori am fost intrebata "Care este visul tau? " "Unde iti doresti sa ajungi? " Niciodata nu am putut sa raspund pentru pur si simplu nu stiam, dar azi am descoperit visul meu. Si il consider unul dintre cele mai frumoase vise... Sa poti zambi e ceva ce nu ar avea dreptu nimeni sa ti-l ia, dar se pare ca cineva mie mi-a furat dreptu de a ma bucura de propiul meu zambet. Astfel imi doresc sa il pot recupera. Cu efort si truda va fi realizat! 

Si inca ceva... Piesele de puzzle lipsa din viata mea le-am regasit. Si incerc sa pun fiecare bucatica la locul ei. Incep sa fiu din nou fiinta dulce si iubitoare, incep din nou sa fiu sora perfecta si fata care si-o doresc toti parinti. Incerc sa ma linistesc ca parca e mai bine asa... Incep sa ma port normal si sa mai uit de vocea rebela din mintea mea. Pentru ca pot face ceva cu viata mea. Ceva bun , nu doar sa pierd timpul pentru ca vreau sa inving sistemu. O sa am timp si de asta mai incolo... Da pana atunci ca sa pot realiza ceva cu viata mea trebuie sa inaintez nu sa stau in loc... Pana la urma trebuie sa pasesc in viitor indiferent de cat este de mare teama, trebuie sa las trecutu in urma si sa fac ceva cu prezentu meu... Incep deja sa fac si sunt extraordinar de multumita de pasi care ii fac.. Ma simt implinita ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu