4 apr. 2012

Finally

Stiu ca numai scriu ce simt
Dara sincer nu-mi permit
Nu am glas nici pe o foaie
Numai pot sa plang in ploaie
Ochii verzi pierduti in noapte
Peste mare,prea departe
Si ma simt mai obosita
Plictisita, sictirita!
Numai stiu ce-nseamna pur
Astazi stiu doar sa injur
Sa ranesc si cand privesc
Bulversez si sa-ntristez.
Ma pricep si la mai bine 
Dara sincer nu-mi convine.
Si ma schimb si ma reschimb
Si-mi revin doar cand ma plimb.
Recunosc ca's dificila
Uneori usor docila.
Ma ascund prea mult de voi 
si ma limitez la doi.
Consolatu-i tot o taina
Un mister ascuns de haina
Sufletul e invizibil
Pur si uneori penibil
Ochii is prea satuli de lacrimi
Inima prea prinsa-n patimi
Rasuflarea-i tot mai grea
Mintea-mi nu stie ce vrea!
Astazi parca prea activa
Dura si deloc naiva...
Un sfarsit de saptamana
Pentru mine se aduna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu