19 iul. 2012

Smile :)




 Hai sa zambim din nou. Sa zambim cu nepasare iar... De ce nu ? Maine in sfarsit toata ziua doar a mea ... 
    Sa vorbim despre seara trecuta. Pe marginea lacului ca altadata , schimbate de viata asta atat de seaca uneori. Razand si povestind, plangandu-ne singure de mila, apoi revenind la diverse subiecte. Imi spun ca ar trebui sa ma fac filozof uneori sau probabil psiholog ... Inteleg pe toata lumea mai putin  pe mine. Aseara lacul era deosebit , cu noi la nivelul sau, cerul parca crapat de roseata, parcul din ce in ce mai intunecat. Mi-am adus aminte ca trevut ceva timp de cand nu l-am mai vizitat noaptea si m-am simtit chiar bine, ca si cum acolo am fost mereu. Am realizat ca personele care ma iubesc sunt mereu cu mine ( acolo in sufletul meu ) , unele pot fi si cu prezenta fizica... Si tot asteptam . Si nu stim mai exact ce anume tot asteptam noi ratacite pe malul ala. Probabil acelasi print pe care il asteptam de o viata intreaga, sau poate doar un telefon sau un mesaj de la cei care credem noi ca le-ar pasa de noi, dar nu! Liniste totala . Doar noi si broscutele ce sareau in lac !
Si nu inteleg de ce ... Am un deja vu , un presentiment, o premonitie sau toate trei la un loc. 
Pur si simplu stiu ca urmeaza ceva. Nu stiu exact ce ci doar ca urmeaza... 
Hmmmm ... Apa calda si mirosul de trandafiri de pe pielea mea ma duce undeva . Undeva departe in sufletul meu. Departe de tot ce este rau si fals , departe de toate miciunile astea inventate, doar purul adevar!
Un zambet inocent se asterne pe fata mea. O idee ce a rasarit ca multe altele ma duce in visare si imi spun ca ziua de maine va fi una speciala. Imi voi inchide telefonu si voi disparea ca altadata. Voi concepe din nou un test si sa vedem cine il va trece. Da alt test. Ceva ce imi testeaza mie cunostiintele, ceva ce ma testeaza si pe mine la limitele mele. Oups da eu nu am limite :)) . Clar va iesi ceva ce ma va scoate din plictiseala asta zilnica . Sau cel putin asa sper. Sper ca de data asta acest presentiment sa fie unul care sa aduca ceva bun. Pentru ca m-am saturat de atatea lucruri rele...
Stariile mele nu se mai schimba singure, doar anumite persoane mi le induc depinde de importanta  lor in viata mea .
Mie un somn cutremurator . Azi pentru prima data am adormit in drum spre munca. Corpul meu incepe sa refuze sa indeplineasca ceea ce ii cer... Dar renunt.
Ma arunc in patul meu ce parca ma asteapta de mii de ani, imi i-au agenda si incerc sa dau libertate cuvintelor ce sta in capul meu pana in momentul cand voi adormi . Sau cel putin voi incerca sa fac asta:)) ...
Relax and Smile

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu