7 iul. 2012

Yeah




Inca un lucru de taiat de pe lista mea mare... Apus in mare :x , rasarit dimineata pe racoare si ... mult suspans. O seara in care am uitat de toate, o seara care mi-a adus aminte de cum se petrece cu adevarat o noapte. Inca imi aduc aminte cantecul surd al marii :x , privirile subtile si modul cum eram privita. In fine a fost bestiala seara si vreau sa o tin minte. Vreau sa tin minte acel rasarit dis de dimineata, vreau sa tin minte acest apus de azi . O explozie de lumini in timp ce eu eram scufundata in apa doar cu privirea afara .
O simpla zi , o simpla iluzie , o amintire , o confuzie.  
Las poza de mai sus sa vorbeasca de la sine. Cel putin mie imi exprima starea .
Un lucru nou , un lucru ce mil doream de mult . Totul incepe sa se contureze exact cum am vrut. Exact la momentul potrivit. Sunt obosita ca am dormit mai putin ca niciodata , caldura asta ma sufoca, dar am iesit cu putin timp in urma sa imi plimb cainele , am ajuns pe o banca , m-am asezat confortabil, am eliberat cainele si am plecat departe in lumea mea . Am ajuns total relaxata acasa, de parca sunt intr-un vis ireal de placut. 
Nu am puterea sa decriu tot ce ma face sa ma simt in al noulea cer acum. Pur si simplu doar ma bucur de tot chiar desi nu pare .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu