26 nov. 2010

Wtf????

Sunt eu sau nu, numai conteaza... Sunt vise, ganduri , amintiri, logica mea, inima mea proasta si grea, viata mea goala si toanta... o fetita blanda transformata in ura! Ce simt, ce ating, ce cred, ce sper,  ce dau, ce iau sunt contra cost fara sa vreau... Si ma urasc in momentu asta , da ma urasc intr-un fel barbar pe mine insumi... Cum se poate una ca asta ? Cum naibi poti sa te schimbi atat de repede copilo? De ce sunt asa de complicata ? Urasc ca incep iara sa simt aproape tot ce eu ating ... Mie frica, da mie frica, atat de frica ca am uitat usa deschisa... Si am un presentiment ... Ce devine prea strident... De ce acum ,de ce din nou , de ce acum numai sunt eu? De ce tu, mereu tu ? De ce acum nu poti fi tu? Si unde esti ? Zici ca ma simti , dar se pare ca te minti... 
Si vreau sa cred si sincer vreau, dar panica simt ca imi i-au... probabil acum eu aberez, normal asa ma corectez... Dar eu acum numai pot! Si strig si strig si iara strig, dar se pare ca ma sting... Si vreau sa fi aici si dincolo in alta parte si nu acolo...  Si daca ar fi sa alegi ... Sti pe cine alegi? Numeste-ma egoista,dar eu macar sunt optimista... De ce ? Nu stiu ... ca asa am fost si o sa fiu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu