23 nov. 2010

Ce poate face ploaia...

Si da stau in casa… Am pierdut o zi frumoasa… Picaturile de ploaie ce se loveste de geamul meu tine sa imi aminteasca neaparat asta! Zgomotul e asurzitor pentru urechile mele care au stat ferite azi… Si da vreau afara ca e seara, dar se pare ca iar nu se poate si uite asa mai pierd o noapte stand intre patru pereti de doua culori diferite… Deja se instaleaza deprimarea pe care incercam pe tot posibilul sa o evit… Si iar incep sa gandesc intr-un mod tampit. Ce vrei acum, la fiecare natura a avut ceva de oferit !!! Si chiar speram la o zi plimbandu-ma pe plaja , stand pe nisip, iar razele soarelui magaindu-mi chipul, tu in dreapta mea rascucind pe degete cate o suvita din parul meu rebel… Asta e... Acum stau si ascult tunetele si privesc fulgerele ce lumineaza cerul... E magnific spectacolul, Picaturile de ploaie ce explodeaza lovindu-se de ciment luand diverite forme ! Incearca sa iti imaginezi sigur sti despre ce vorbesc, dar eu nu le simt asa cum vroiam , probabil alta imagine aveam daca chiar le simteam... Si am iesit un pic afara ca sa las ploaia sa imi atinga fata , e atat de rece precum gheata si imi aminteste de gaura din sufletul meu , raceala in care am fost odata scufundata... Intunericul care ma inghitit odata... Fug in casa , se pare ca azi sunt lasa sau pur si simplu numai vreau sa imi aduc aminte de durere ... Ceva tot e la mijloc de nu pot eu sa stau in ploaie cu toate ca imi amintesc ca adoram sa fac asta , dar acum ma feresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu