22 nov. 2010

Ceva mai special

Inca o noapte si o dimineata …Privind rasaritu in ceata… Si bate vantu, imi flutura paru, simt niste fiori ciudati pe spate, dar nu imi pasa, sunt prea captata de un tavan care prinde viata… E acolo, stau cu capu in poalele lui, ii simt degetele care trec prin parul meu… Ii simt privirea fixata pe chipu meu incercand sa descifreze ce vad eu… Nu ii pasa, mai degraba ma priveste pe mine decat sa ma distraga din mica mea lume… Si am stat asa ceva timp fara sa scoatem un sunet macar, cu muzica lenta pe fundal imaginandu-ne cate un final dorit … Imaginatie propie, dar se combina pana la urma ajungand la acelasi vis…  Ne ridicam si ne indreptam din nou spre parc, spre locul nostru preferat… cu pasi lenti si vorbe dulci nici nu stim cand am ajuns ! Ne asezam pe patura, deschizand  caietu meu cu poezii si incepem sa le recitim cu voce tare la lumini de felinare... Ne concentram pe o poezie, dar ajungem fiecare cu cate-o hartie… Fiecare cu propia poezie … modul noastru de a ne descrie… E luna plina… Si e innorat,dar nu conteaza, sunt unde vreau cu adevarat... Termina inaintea mea si se face ca a uitat,dar il pun s-o recitesca, raman masca , fara fata ! Modul lui de a ma descrie chiar si pe-o simpla hartie, ma facut sa ma-nfior…  Am simtit ca’s speciala nu doar  tipa acea  banala ! Si inca nu realizeaza cea facut doar prin simplu fapt ca expus… Un fior ce m-a patruns… Nu am sa uit, nu am cum si nici nu vreau !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu