27 nov. 2010

Aiurea!

Ora: 21:05    Data: 27.11.2010  … In casa
Si azi am stat toata ziua in casa...Am lenevit si acum am prea multa energie... Si vreau sa ies afara, dar nu se stie sigur! Toata ziua am incercat sa scriu macar o pozie, dar nu am putut....Atatea ganduri si amintiri. vorbe si promisiuni, trecut si prezent, prezentu si viitoru nu m-au lasat sa imi imaginez nimic... Sincer chiar ma oftic! Vreau sa ma distrez, dar vreau si sa ma relaxez... Am chef de stat in casa, dar mai mult vreau afara din mediu asta de rahat! Ma strang pereti ,  ma inunda amintirile , ocaziile pierdute, vorbele nespuse , raceala din inima mea, condamnarea sufletului,batalia interioara atat de multe de parca nu se mai termina... Ma simt ca o actrita care joaca in cel mai prost film. Rasfoiesc jurnalele mai vechi ca sa imi amintesc de cum eram... Ce vad in ele ma amuza... De parca nu as fi scris eu, e o diferenta enorma ca de la pamant la cer si cand te gandesti ca e scris doar cu 1 an in urma :| ... Ce intorsaturi ia viata uneori ... Tot ce vad in lumea asta e numai haos, dezamagire , lupta pentru putere, faima, bani, se pierde bunatate, dragostea, afectivitatea, frumusetea naturala... Doar superficialitate, mici robotei umani! Oare asa e menit sa fie sau noi o facem sa fie asa?! Si inca odata spun ca nu m-am nascut la timpul  potrivit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu