25 nov. 2010

Another dream...


Si astazi vreau ca sa umblam
Orice, doar sa nu stam
Nu e ploaie, dar e frig
Felinarele se sting
Straziile sunt prea pusti,
Dar sunt sigura ca sti!
Frunzele incep sa cada
Iarna incepe sa se vada
Frigul in obraji te-apasa
Fugind repede spre casa
Stau in camera…e cald
Si in vise iar ma scald…
In patura eu ma infig
Cand luminile se sting
Pleopele usor se-nchid
Visele se reaprind!
Si ce usor ma enervez
Cand ucid tot ce creez
Nu conteaza ce si unde
Daca ii locul ce ne ascunde
Ca eu vreau o pauza
Fara scop sau fara cauza
Incercand sa evadez
Mintea sa mi-o eliberez
Si incep sa ma oftic
Cand nu pot sa fac nimic
Gandidu-ma ca fara mine
Sincer va fii mai bine
Dar am sa incerc inapoi sa vin
Atunci cand am sa imi revin,
Dar acum nu e loc
Ca simt ca ma sufoc
Si vreau sa ma indrept
Spre un drum corect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu