20 nov. 2010

Hmmmm

O imaginatie bonlava, incerc sa descifrez misterele mintii prin autoprovocare, invadare… Dau viata oricarui vers ce se izbeste in capul meu… Incerc sa concentrez pe o singura carare , dar nu pot is prea multe si duce in directi gresite. Oare ?  Mintea mea imi cere dovezi, prostii in care tu nu crezi ! Indiferenta ma lasa mai rece decat sunt , am nevoie de o rasuflare calda…de un gand… de un proiect cat mai curand… Eu am invatat sa apreciez chiar daca uneori chiar aberez :)!
Am nevoie prezenta ta, sa simt ca esti acolo lasandu-mi independenta mea ! Nu inteleg de ce tot scriu , unele chesti chiar nu ma descriu … Probabil sunt prea multe in cap si tot ce vreau e ca sa scap ! Incerc sa imi imaginez si tot ce-ncerc e sa nu cedez :) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu