20 nov. 2010

Other perspective


Am stat o noapte intreaga afara admirand natura…Te lasi cuprins de imaginatie, purtat de vorbe fara sensuri ne mai simtind nici frigul, nimic nu te distrage.Ciulesti urechiile,iti ascuti vazul sa nu pierzi nimic, facand din iarba un pitic. Si cu toate ca e acelasi parc dintotdeauna,dar mereu gasesti cate ceva care sa te impresioneze intr-un mod placut si de fiecare data diferit ! Apoi privind rasaritu si ascultand sunetul valurilor care se izbeau de tarm, soarele crapa ceru,luminand deodata totu !Ma trezit la viata,atunci realizezi ce pierzi daca nu vezi si crezi !… Imi arunc privirea in dreapta mea, e acolo tinandu-ma de mana si realizez ca am alaturi pe cineva care lupta sa-mi faca inima sa-mi bata, e atat de placut,incerc sa ascult !… Iubesc ca pot sa simt pana si o frunza cand cade stiu ca transmite ceva, fiecare lucru din preajma mea are o importanta vitala pe care multi nu o vedem!  Si pentru o clipa sau mai multe clipe numai conta nimic,nici trecutu, nici viitoru , nici resentimentele care ma fac sa ma inchid in mine,absolut nimic si as fii dat orice ca timpu sa se opreasca in loc,dar nimic nu’i vesnic poate aici e farmecu intr-un fel anume…Ca sti k nu dureaza asta te face sa traiesti totu la cote maxime si de 3 ori mai intense… Go with the flow !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu