30 mai 2011

Yeah...


Azi reusind sa ma relaxez in ultimul hal, neputand sa raspund nici la ceea mai tare provocare… Eram depasita de tot, eram prea in gandurile mele si ma gandeam la atatea chesti deodata… Si cum ar fi daca as putea uita totul si sa fiu ca vara trecuta.. Distractie si iara distractie… Cum ar fi daca nu as mai simti dor sau teama? Iubire sau ura?  Ar totul atat de simplu cred eu… Nu ar trebui sa ma complac in unele cazuri, nu ar trebuie sa imi umplu capu cu milioane de intrebari fara raspunsuri, nu ar mai trebui sa caut solutii pentru fel si fel de probleme… As putea sa fac absolut orice fara sa ranesc sau sa supar pe cineva… Pentru ca azi am vazut cat de mult ma raneste un zbor inutil, un dor care ma apasa, golul ce inca e acolo, persoane pe care as vrea sa le revad… Oricat as vrea sa uit sunt tot acolo,adanc intiparite in mintea mea… Am levitate dincolo de al noulea nor… Eram atat de prinsa in universal meu, atatea raspunsuri deodata in capul meu, atatea reacti necontrolate cu o influenta deosebita, atatea cuvinte complicate in capul meu mic indus in visare… Se cunoaste ca am fost ocupata sa aflu ce se intampla in capusorul meu ca am pierdut conexiune ceva timp cu realitatea… Acum capul meu bubuie… Am o migrena tampita si gandul ca maine la 7 trezirea o face si mai dureroasa…  Ieri am fost o carte deschisa, azi m-am inchis din nou… Am pierdut din nou ocazia de a incepe sa vorbesc cu cine mie drag… Si azi cand mi s-a readus aminte de ce am scris m-am simtit jenant, de parca asteptam sa rada in orice clipa iar asta ma facea sa bat in retragere cu ce scrisesem sis a regret un pic ca am facut-o… Da a stiut sa ma faca sa simt ca totul e ok poate mult mai mult decat ok si chiar se bucura ca am putut sa o fac… Acum ramane sa vedem ce se intampla in continuare…
Ma simt … prea  … tare!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu