9 mai 2011

Se pare....

  • Se pare ca toata lumea are un scop cand cica te ajuta... Toti asteapta ceva contra cost si cand vede ca nu reusesc o lasa moarta... Iti spune verde in fata ca esti un/o idiot/a si ca ai fost un/o prost/a ca nu ti-ai dat seama  ca urmarea defapt ceva! Se pare ca trebuie sa ii dau dreptate celui ce imi e inca alaturi "ca prieteni adevarati nu exista"... Vin si pleaca precum trenurile in gara cand numai e ceea ce li se pareau lor... 
  • Se pare ca dragostea inseamna durere... Pentru ca durerea e singurul sentiment ce il simti din plin si te convinge ca dragostea exista... Fara durere nu exista iubire si fara iubire nu exista durere ... Si cu toate ca stim ca o sa suferim atunci cand ne indragostim tot nu ne impiedica sa  o facem... da de ce facem asta? Simplu! Pentru ca atunci cand ne indragostim ne simtim al dracului de bine si nu ne mai pasa de consecinte... In plus cum am mai scris mai sus... Nimic nu e gratis!
  • Se pare ca te poti schimba fara sa vrei si fara sa iti dai seama, dar tot la fel de usor poti sa iti revi... Poti avea mai multe fete si le poti juca pe rand sau toate odata... Am incercat si am reusit... In fiecare dintre noi exista o a doua personalitate... Planul nostru de rezerva zic eu... Numai ca uni din noi nu recunoastem partea asta sau ne place sa credem ca nu exista! Ei bine ne inselam....Whatever
  • Se pare ca doar familia iti e alaturi cand iti e cel mai greu... Si doar ea poate sa te scoata din acel impas cu capul sus... Pentru mine familie inseamna mai multe persoane.... Care m-au lasat sa cad sa imi invat locul,dar au fost acolo cand simte-am ca numai pot!

Sunt mai multe chestiuni din viata de zi cu zi cu care se pare ca ne inselam in privinta lor, dar  probabil ca nu ne deranjeaza asa tare odata ce nu facem nimic sa dispara.... E ora 2: 45 noapte si astept un amic sa vina ca sa reparam un pc, dar se pare ca intarzie mai mult decat ma asteptam... App se pare ca si fetele pot face aceleasi lucruri care le pot face si un barbat... Ma rog deviez de la subiectul principal.... Da stai! Care era subiectul principal? Nu mai conteaza! 
Realizez cat de identica e perioada asta cu cea de anu trecut! Parca se repeta pas cu pas tot !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu