7 mai 2011

Oare?!!

Planuri care s-au  destramat la cel mai mic vanticel...Momente in care numai sti ce traiesti... Si acum brusc totul s-a clarificat... Sa fie asa oare? Poate ca da , poate ca nu... Ramai sa vezi sau pleci! Incerc sa ma ridic si sincer reusesc, dar mai e nevoie de ceva... Acel ceva ce intareste motivatia de a face un lucru... Sa fie o persoana oare? Sentimente? Gesturi? Sau toate trei...

Data: 07.05.2011            Mediu: Parc                   Ora : 18:00-20:30 

Gonesc spre locuri cunoscute....Spre amintiri placute... In departare se vad fulgere ce lumineaza cerul...E ciudat si nu crede-am ca imi va fi asa usor sa stau langa ceva ce m-ar putea tenta destul de usor... Pot tine pasu...pot recupera ce am crezut ca am pierdut, defapt n-am pierdut nimic... Am lasat in urma.... Totul e de un verde crud si sunt in fata cu mult...Gonim pe carari copilaresc... Ciudat e totusi ca e perioada mea cea mai plina de amintiri si trecem exact prin aceleasi locuri... Nu-mi provoaca disconfort si o, oarecare placere...Mi le aduc aminte in detaliu da nu le las sa-mi acapareze atentia, ma bucur de ce imi e dat si pot trai din plin fiecare zi ca mi-a fost data o siguranta... Ceva ce va veni curand, ceva ce va inchide gura la toti... In fine!
Ruinele trezesc atatea imagini ingropate adanc, o banca , un felinar,o piatra rece si ghiolul nesfarsit tine ingropate destule ganduri de-ale mele aruncate in strafundul lui.... Intunericul ce se lasa usor aduce o tenta de trecut , da foarte placut.Constat ca suntem pe acelasi plan, retraim acelasi moment... E un nou inceput oare? Pot spune cu siguranta cs redevin ce am fost odata... Mie un pic frica , ca stiu ca niciodata n-am avut limite, ca imi plac riscurile si provocarile... Ca imi plac dupamiezile calduroase si rasariturile de soare pe role... Ca imi place sa alerg pana raman fara aer... Aici imi dau seama ca sunt inca eu...Inca pot si o fac ca imi place si ma distreaza... Pot sa ma distrez maxim cand pe alti ii plictiseste ceea ce fac eu.... Recunosc ca desi imi rupe picioarele e singurul sport ce ma distreaza si inca imi place... E singurul lucru bun ce l-am facut sa uit de ceva... Si e si mai si cand am cu cine sa il impartasesc... cand am cu cine sa ma alerg si sa inventez jocuri noi... Imi stimulez mintea si stiu ca pot mai mult....
Oare?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu