12 mai 2011

Viata asa cum e!


Satula de viata...
Imi amintesc cu greu ziua de ieri...Totul se invartea mult prea repede ceea ce imi  facea stomacu sa scuipe... Mi-a deschis portiile mintii mele inchise ... Am gasit cheia ce incuia cele mai adanci vise... Intr-o rasuflare am spus ceea ce ma, macina fantastic si nici eu nu stiam ... A fost pun`ct ochit punct lovt! Si a nimerit la fix! Mi-a aratat cum sunt eu defapt: satula de viata si se cunoaste prin simplele mele dume rimate! Glumele mele par rupte din filme si nezise deloc din suflet!
Dar de ieri parca lucrurile au luat o intorsatura frumoasa... Inca mai sunt lucruri ce merita traite din plin: o amicie, o logodna, un copil, etc! Sunt lucruri ce mi le doream de mica si realizez ca unele pot fi indeplinite cu ajutorul persoanei care chiar ma iubeste...
Da probabil in viata asta de cacat am avut parte de mai mult rau de cat bine, dar binele ala venit in cantitati mici mi-a adus o enorma fericire chiar daca a fost de scurta durata... Mereu va fi alt hau de trecut, alte greseli care te opresc din drum, indoieli, probleme, dileme, etc. Dar fiecare aduce la randul ei o experinta din care poti invata ceva si poate de care o sa razi cu placere cand iti vei aduce aminte de ceea ce ai facut, spus s.a!
Ador cand incep sa gandesc si reiau vechiile concepti, obiceiuri... Am din nou acelasi grupa de prieteni, aceiasi gasca tampita... Si parca totul e ca la inceput... Si in relatie si in gasca! Imi impun punctele de vedere si imi sunt respectate... Se pare ca’s lider din nou acolo unde imi place mie! Se pare ca pentru un moment am tot ce imi trebuie: Logodnic,familie, gasca, siguranta, prietenie, dragoste si respect! Nu imi trebuie mai mult. Cel putin pentru un moment sunt suficiente... Vreau doar mai multe informatii, socializare si iesiri din casa. Vreau sa ma distrez si doar sa ma distrez ca e ultima mea vara !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu