14 mai 2011

Eu si cu tine


De ce doar tu ma poti face sa zambesc doar la vedere ta? De ce tu ai decis sa deschizi aceea usa fara voia mea? Si pur si simplu de ce nu poti fi aici mereu? Am atata  greutate pe pieptul meu firav... Constat ca imi e frica de viitorul meu si nu ma pot maturiza... Nu pot inca accepta idee de om matur... Suntem copii probabil nu ne vom maturiza nici atunci cand vom forma o familie... Ideea de a, avea o familie, propia mea familie ma entuziazmeaza enorm... Dar constat ca sunt plecata cu capul... Nici nu ne permitem sa ne mutam impreuna, nici macar nu am terminat o facultate si noi visam la cai verzi pe pereti! Am putea spune ca suntem logoditi intr-un fel sau altu... Inca nu se afla pe degetul meu... Pot spune sincer ca ma bucur, dar e si un pic ciudat... Eu cu tine, tu cu mine, si putin mai multa privare de libertate... Gelosi si uneori invidosi unu pe altu! Suntem egoisti unu cu altu, poate prea mult uneori... Vrem sa formam o familie ,dar la amandoi ne e frica sa devenim adulti si sa ne asezam la locul nostru... Ne dorim de ceva timp asta, dar am lasat de pe o zi pe alta...Probabil  hotararea sa facem si pasul asta va vi la fel de spontan cum a fost si cu logodna... Acum ne certam ca suntem prea mici pentru logodna apoi a doua zi ma ceri... Suntem un pic prea ciudati... Dar tu si eu formam uneori o echipa de invidiat pentru ca suntem prieteni , frati apoi iubiti si comunicam sau faceam asta... Acum numai stiu care din noi2 ascunde mai bine unele lucruri si nici nu intelegem uneori de ce facem asta... Spun uni ca o facem din cauza ca sa ne protejam unu pe altu de ceea ce ne poate rani... Lol e o mare prostie... De ce isi mai are rost vorba aia’’la bine si la greu’’ ? Stiu ca nu ai sa imi raspunzi niciodata la intrebarile ce ti le las in scris... Astepti mereu sa deschid subiectul face to face... Dar te-ai gandit sa abordezi ceva nou?  Maybe...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu