14 mai 2011

Haos

As vrea sa nu o mai i-au razna atunci cand imi e cel mai bine! Dorintele mele poate se indeplinesc sau poate nu,da nu prea m-am gandit daca merit sa mi se indeplineasca... Imi oferi siguranta doar pentru ca sa ma pot bucura in totalitate de viata, dar oare asta iti doresti? Toti spun ca e prea devreme, eu spun ca nu... Da cine are dreptate? Nu vreau sa fiu o, obligatie! Un pas facut in doi nu doar pentru unu dintre noi... Si totusi nu inteleg de ce sunt satula asa de viata... Dc ma bucur si zambesc pentru un moment... Dc nu pot zambi mereu, mai ales cand depanez amintiri frumoase... Nici ele nu ma pot face sa schitez un gest... E plina de emotie inima mea,astept clipa aia parca de o eternitate... E ceea ce am visat amandoi sau poate eu mai mult... Dar pe fata mea nu se citeste incantare se citeste indiferenta... Vreau sa pot face ceva sa scap de chestia asta. Ma simt de parca astept sa mor in orice zi... Si uit doar cand sunt cu cineva! Dar mai mult stau singura... nu inteleg! Parca lumea din jurul e mult prea diforma, mult prea ceata totul! Sunt extenuata de absolut tot....Corpul imi e obosit, ochii ii simt grei, sufletul extrem de gol... Poate am murit da nu stiu cand asta! Umbre ce ma urmaresc si ma ingrozesc. Greseli, greseli si iara greseli facute din obsesii.... Modul indiferent ma face turbez si sa ma indepartez. Prefer sa ma inchid in mine, las sa curga sange in interiorul meu ca e mai bine... Numai am putere nici sa ma plang ca sa ma usurez... As sta intr-un singur loc si as incepe sa plang incontinu poate imi mai este curatat de atata ura, paranoie.... Si recunosc ma doare enorm ca prieteni s-au dovedit nijte intrusi, ca nu se pot bucura cand imi este cu adevarat bine! II vreau alaturi,dar influenta lor uneori e nefasta pentru mine si numai tin cont de logica mea... Ma las condusa! Schimbari peste schimbari!  Habar n-am... Vreau doar ca cineva sa ma tina de mana si sa ma ridice de fiecare data cand fac Buff!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu