17 mai 2011

Fall in love


Pentru ca am mai facut un pas in fata amandoi... Pentru ca e ceva ce ne-am dorit amandoi merita sa scriu pentru noi... Aproape cand am implinit 7 luni de cand ne-am sarutat prima oara pe o bancuta sub un felinar palpaind ... E prea devreme pentru uni, poate chiar este , dar nu ne pasa noi suntem fericiti... Pentru ca luna viitoare pe data de 16 vom spune ca am facut 8 luni de cand suntem impreuna si 1 luna de cand ne-am logodit...
In ziua in care mi-ai cumparat inelul ne-am certat de 1000 de ori pentru ca nu stiai ce motive sa gasesti pentru lipsa ta de langa mine... Stiam ca trebuie sa vina in curand, dar tu mi-ai zis ca numai vrei pentru ca sa imi faci o supriza... Dar se pare ca nu te-a lasat inima sa ma vezi suparata... Asa ca la un party in timp ce dansam lipiti unu de altu... Mi-ai spus ca am cel mai frumos inel, demn de o printesa. Visul mi s-a indeplinit imediat ce l-am vazzut cu ochii mei asezat intr-o casetuta in forma de trandafir, tu in genunchi langa patul in care stateam eu... L-ai asezat pe deget in timp ce eu ma rugam sa nu fie un vis... Cand m-ai sarutat am realizat ca  e real... A doua zi cand m-am trezit instant ochii mei a fost la mana mea care era prinsa in a ta... fericita am adormit la loc... micutu era acolo, albastru stralucind...
Te iubesc ...  Relatie-Logodna-Casatorie-Batranete... Dorintele noastre



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu