27 dec. 2010

Super tare!


Data : 27/12/2010              Ora : 20:00                 Mediu : Casa

Am avut dreptate ca ceva se va intampla… S-a intamplat… Pentru a doua oara... Cateva ore bune nu am stiut de mine asta fiind pe data de 23 decembrie…  Cu o zi in urma adik pe 22 m-am distrat atat de bine inkt am uitat cum ma cheama si asta de placere… Cateva ore mai tarziu eram inchisa in baie cu lumina stinsa si plangeam in hohote… Culmea e ca nu imi amintesc partea asta… In fine… A trecut, nu are rost sa imi aduc aminte partea asta ! Ma bucur ca in sfarsit am prins un Craciun de neuitat si nu a fost cu familia sau cu gasca mea de zi cu zi… Ci cu niste persoane straine mie in afara de dragul meu iubit sa ii zicem asa… Da zic asa pentru ca in momentul asta sunt in panta, ma lasa singura cand am nevoie sa imi aduca aminte ca ink sunt vie, ca am sentimente… Am nevoie de intelegere, dar el se cearta cu mine vrand sa demonstreze ca e ca el … Nu stiu care dintre noi doi pierde mai mult, dar nici nu imi pasa … M-am saturat sa ma sacrific pentru toata lumea… Fericirea mea unde e ? Unde e seara aia care cica vine de un car de ani ? Te simti rau, dar eu cum ma simt ? Te-ai intrebat ? Ah nuuu tot eu trebuie sa ma gandesc la toate... Si tot eu sunt culmea pun pariu …Am dat prea multa atentie la niste lucruri care acum se pare ca imi fac rau ...  Asta e... Sunt prietena buna cu suferinta !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu