14 dec. 2010

Who am I?


O zi tampita din toate punctele de vedere… Ninge… Ce idiotenie !!! De ce a trebuit sa vina iarna asa repede ??? Vai ce frumos… unde naiba ? Urasc frigul… Eu fiind déjà o persoana rece, sa ma simt si frigu e ingrozitor… Da stiu ma plang ca un copil mic… Asta e ! Urasc ca de fiecare data in preajma sarbatoriilor ajung mereu la intrebarea idioata :  ‘Cine dracu sunt eu ??? ‘ defapt acum imi rasuna intrebarea asta in cap… Sunt mai multe intrebari care suna asa :
-Cine sunt?
-Ce simt?
-De ce nu pot sa mai simt?
-De ce acum ?
-Unde sunt ?
Ce fac acum ? Dar peste 5 minute ?
Pentru ca m-am saturat de atata spontaneitate… Imi e dor de aceea rutina banala de zi cu zi… Mai ales acum cand fulgii de zapada se astern pe jos si imi imbraca coama casei si imi ingheatza scariile casei mele banale... Vreau sa ma duc sa patinez in ajunul craciunului cu cel drag de mana si cu prieteni in preajma… Razand uni de alti de banalele cazaturi sau alte prosti… Vreau sa ma intorc in trecut, dar imi e frica doar sa imi arunc privirea un pic… Imi e teama de o greseala pe care as putea face-o si nu ar mai avea rezolvare sau cale de intoarcere… In plus … De ce as face asta ? De prea mult bine ! raspunde inconstinta mea ipocrita… ma urasc uneori asa de mult incat ma intreb : Cu ce scop am fost eu data pe acest pamant ? La ce a ajutat nasterea mea ? Mai degraba ar ajuta moartea mea… Clar azi am o imaginatie bonlava ! De ce oare ? Pentru ca e ora 12 :20 ma rog de care incotro sa vina sa stea si cu mine, dar toti au treaba… Sunt mai importante niste cumparaturi sau somnu decat o prietena care iti cere ajutoru… Unde e compasiunea aici ? Si se mai intreaba uni de ce ma schimb asa de des … Oare de ce dragi mei ?! Cred ca va puteti da raspunsul singuri !
Ziua asta pur si simplu parca numai are sfarsit… Cat dureaza ? Un infinit ? O eternitate ? Terminate odata…
Zi tampita!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu