18 dec. 2010

Let's start ... Are you ready?

Data: 18.12.2010     Ora : 13: 20       Mediu : Casa si iar casa

Tot ce simt in momentul asta… Simt cum viata mea se scurge precum firicele de nisip printe degetele mele obosite, se risipeste precum fulgi de zapada  suflati de un vant crunt al ierni… al meu al dureri ! Si mor in fiecare zi cate putin, lent si extrem de dureros… Ma privesc, dar nu pot sa fac nimic ! Si nu inteleg ce se intampla… De ce acum ? Imi era bine… sau imi mai este, dar nu gasesc nenorocitul ala de sentiment idiot ! De ce nu pot privi persoana din oglinda, sunt doar eu nu ? Da stai putin … Eu sunt ? Am nevoie de ceva… De ce am nevoie ? Sufletul meu cica sau ce masa e cere ceva, tanjeste, dar nu stiu dupa ce… Moarte ? I-o fi sosit clipa ? A imbatranit asa repede sa fie suficient ca sa plece ? Oare asta e sfarsitul meu ? E banal ce dracu …Nu pot sa cred ca chiar asta simt…
Spune-mi te rog ca e un cosmar… o sa ma trezesc nu ? Si ai sa fi acolo si o sa fie bine nu ? Vei fi ? De ce am impresia ca nu e deloc asa ? De ce am impresia ca e doar o speranta nenorocita sa traiesc si eu o viata frumoasa ? Fuck …

Plang.. in sfarsit pot sa imi simt caldura lacrimilor pe obraji si ma simt asa bine… Intr-un mod ciudat pentru ca aveam nevoie sa stiu ca mai pot sa plang… Wow atata timp de la ultima mea lacrima… Dar oare ce ia dat startul ? Da stai… nu ma intereseaza , eu ma bucur ca s-a intamplat in sfarsit ! Ca m-am saturat de alegeri si sa pun pe cineva sa aleaga…
Dragoste… WOW ce cuvant mare ? Cati stim ce inseamna cu adevarat ? Intrebari : E pentru o eternitate sau pentru un moment ? E lupta pentru sufletul tau pereche pana la ultima suflare ? Iertare indiferent de actiunile persoanei ? Sau ce ?

Ohh ce cool, atarn de un fir de ata la o inaltime destul de mare … Daca am sa ma prabusesc ma duc cu totul… Dar cine va taia firul acesta simpatic ??? Dar e ceva oribil sa iti doresti sa mori ? Da imi doresc sa mor decat sa fiu iar abandonata si lasata sa trec prin iad din nou … Prefer sa mor inainte de vreme,dar fericita, iubita sau macar cu impresia idioata… Ma simt de parca… Defapt nici nu stiu cum ma simt… Spun niste aberati sau e ceea ce sa adunat in mine in ultima perioada ? Oky doky oficial sunt praf… Da recunosc ! Si am sa o las mai moale … Dar cum sa procedez ? Izolare sau socializare ? Hmmm timpu va raspunde la faimoasa intrebare…

Ora : 14 : 20
Imi da raspunsurile care trebuie…Dar feelingul meu nu ma lasa sa le cred… E chestia ca ceva ma asteapta… Bun sau rau nu prea conteaza… Si drumul meu se pare ca se sfarseste prea devreme si nu imi permit sa ma opresc sa privesc in urma sau sa admir peisajul… trebuie doar sa inaintez pana la capatul sau… Asta e ! M-am obisnuit déjà cu ideea meschina si ma urasc ca exist aici in lumea asta cruda indiferent de scopul meu aici… Nu imi face placere ! Dar pana ajung unde vreau trebuie sa trec de nijte anumite etape care imi vor sfasia pielea pana la sange si vor curge rauri de lacrimi, dar asta e pana la urma e destinul meu !

Finishing

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu