20 dec. 2010

Habar nu am ...

Data : 20/12/2010        Mediu : Afara - Casa

Privind apusu… Pierzandu-ma in gol... M-am regasit pentru un moment... Ma trezesc razand fara vre-un motiv… Merg fara tinta calcand prin micile boltoci, stropindu-ma singura… Ciudat nu ma enerveaza mai degraba ma amuza ... Realizez ca inca am aceleasi vise, inca stau cu mainile intinse si astept… Urasc ca mereu ca de fiecare data cand stiu sigur cine sunt, ce vreau, ce simt, cine ma iubeste si cine nu… Ma pierd si numai e nimeni sa imi aduca aminte de ceea ce stiam cu putin in urma… Mereu!

Macar s-a topit zapada… Exact invers, de Craciun iar o sa fie o zi obisnuita deoarece o sa lipseasca ninsoarea… Care e o piesa importanta din acest puzzle de sarbatori… Si mai e un pic… cam 11 zile pana la noul an… Ce repede a trecut! Si in curand ma apropi de varsta de 20 de ani cu exacitate mai e 1 luna si 24 zile si implinesc 20 de ani … Trist!
Mananc o portocala si abia acum imi observ agitatia… Mainile imi tremura si gustul e mult mai acru… Parca am un presentiment…ceva se intampla ! Oh god...Nu ma simt bine in pielea mea, parca e alta persoana in trupul meu...E ciudat, ma simt straina in propiul meu corp ! Ce senzatie tampita…trebuie sa ma relaxez ca o i-au razna, am nevoie de liniste, de intuneric si de... nimic alcv doar de astea !

In fine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu