16 dec. 2010

A happy day!

M-am trezit de ceva timp… O trezire placuta pot sa spun…Am zambit de cand am raspuns la telefon pana am inchis si dupa…

Ma uit pe geam… In fata mea se asterne o patura alba, aducandu-mi aminte ca nu aici trebuia sa fiu defapt!  Panorama din fata mea nu are acelasi farmec privind-o de una singura… Nu imi da aceiasi fiori placuti ca atunci cand o privesti cu cel drag alaturi ! Dar fata de cum ma simte-am inainte sa ma pun sa dorm acum imi este mult mai bine… Sunt fericita, implinita cate putin din fiecare… E suficient momentan, cand am sa imi intalnesc iubitu sentimentele se vor acentua si va fi mai mult decat suficient...Va fi magic!

Ce dor imi era de armonia care zace in momentul asta… E atat de liniste, atat de multa energie pozitiva… Nu credeam ca o sa ma simt asa de bine revenind acasa ! Acum parca astept sarbatorile cu drag… Pentru ca stiu ca am pe cineva alaturi care ma adora si pretuieste fiecare clipa petrecuta impreuna! Numai conteaza unde suntem sau uce facem peste un minunt…  
Oriunde ne-am duce sau orice am face pentru ca  perfect pentru noi atata timp cat stam impreuna... In sfarsit o zi fericita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu