9 dec. 2010

Utterly


Si nu ma mai tine in brate
De ce imi tot dai sperante?
De ce ma tot minti ?
Stiu ca nu-i ce simti…
 Nu te face ca plangi
Tot tu ti le strangi !
Si lasa-ma dracu in pace
Ma doare, n-ai ce face ?
‘Gaseste-ti ceva mai bun’
Prieteni tai ti-o spun…
Ce naibi nu’s de tine…
Nu vezi…nu’i bine !
Ahaaa si cica iti pasa
Da da si eu sunt lasa !
Hai ma ce dracu
E prea clar faptu
Am cazut la mijloc
Si iar am luat foc
Iara, ba nu din nou
Eheee  misto ecou!
Si cica sti sa mori... 
Ahaaa is doar fiori!
Eu pe bune c-am murit
Inima mi s-a oprit
Si nu's capabila sa simt
Nici macar nu pot sa mint
Cica iar s-a intamplat
Motivul care fiind defapt ?
Minciunile tale banale
Sufletului meu fatale...
Promisiuni incalcate
Mii de vise spulberate!
Sunt pe jos...le strangi?
Lupti in continuare sau fiugi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu