11 dec. 2010

Winter comes....

Data : 11-12.12.2010              Ora 00 :00 – 06 :00       Mediu : Afara


Si ne plimbam de ceva timp, afara bate un vant rece, foarte rece, dar nu ne pasa ne vedem  de drum… Trecem prin oraselul copiilor sunt atat de multe luminite, dar nu-i tipenie de om… Raceala din aer are un miros specific… Anunta iarna ce vine si tot odata venirea sarbatorilor,  dar nu ma incanta ideea deloc … Mergem spre faleza, raman singura cateva momente suficient sa aud marea cum vorbeste… E agitata, infrigurata, pun pariu ca nici ei nu ii place ce vine ! Intr-un mod ironic ma face sa zambesc si sa-mi blochez privirea intr-un anumit punct, in gol… Realizez dupa ceva timp ca era langa mine si tot ma intreba : ‘Iubita ce ai ?’ M-am trezit din reverire cu intarziere , am raspuns si am plecat… Dar nu imi mai aduc aminte, ce spunea de ma facut sa zambesc asa ?! Era intuneric bezna si eu eram destul de sus, sub un felinar, tot ce se putea vedea era spuma valurilor sparte, in rest nimic doar intuneric pur… Si dupa ceva timp de stat jos , intr-un loc banal, sub un felinar care era singuru ce creea o ambianta placuta acolo… Vorbind si vorbind nu am realizat cat timp trecuse… Era 6 :00 dimineata si noi inca eram afara… Cu greu ne-am luat la revedere si fiecare s-a indreptat spre casuta lui… 


Ora : 7 :00      In pat
Ma foiesc de ceva vreme, dar nu pot sa dorm, ascult muzica,dar degeaba gandurile care imi urla in cap acopera orice… Dar nu pot sa le inteleg… Ce tot zic acolo ? Vorbesc o limba straina mie… Nu le pot intelege, pur si simplu nu pot…Ma enerveaza la maxim si realizez ca déjà e ora 11 :00 decid sa ma dau batuta si sa ma ridic din pat, oricum nu are rost sa zac acolo de una singura… Nu inteleg de ce , ma simteam chiar foarte bine … Asta e ! Am sa dorm diseara !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu