9 ian. 2011

Greseli si Intrebari...


Ora : 16:30                   Mediu: Acasa si afara in capul meu

O promisiune incalcata… Defapt purtam o masca in care devenisem cica din nou persoana rece care nu stie sa arate, care nu ii pasa si nu se tine de promisiuni… Lacrimile ce curgeau pe obraji mei iar tu le stergeai erau defapt pentru simplu fapt ca nu ai tinut cont de ce ti-am zis cand ne-am cunoscut “Indiferent de ce fac sau spun ce simt pentru tine e adevarat adu-ti aminte de fiecare data cand pare total alceva ‘si ma schimb destul de des… iar tu zice-ai : nu-i nimic ma adaptez destul de usor si sunt obisnuit cu schimbari bruste. dar se pare ca nu’’ Si am mai multa incredere in tine decat in mine , dar nu vreau sa iti arat asta ca nu vreau sa profiti de increderea acordata… Probabil gresesc sau poate nu asta ramane la aprecierea fiecaruia dintre noi… Dar ca sa iubesti o persoana cu adevarat trebuie sa ii iubesti defectele mai intai de toate… Sunt doar obstacole in cale care pot fi depasite sau nu… Care construieste sau care poate distruge o relatie… Acum tine si de rabdarea si cat de mult isi doreste happy ending fiecare dintre noi… Cat suntem dispusi sa suportam si sa iertam ??? Lupti pana la capat ca iti doresti asta sau doar mi-ai promis ? Dar nu uita Te iubesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu