29 feb. 2012

Pentru ce a fost si pentru ce o sa vina!



O poza care face cat 1000 de cuvinte...
Si scriu pentru timpu care a trecut si pentru noi toti astia imbatraniti devreme.Pentru cei ce apreciaza ce au,pentru iubire adevarata si prieteni, pentru cei ce lupta pentru dreptate.
Si ma gandesc ca inevitabil visele neindeplinite fac atat de mult rau noua celor care ne tragem puterea dintr-o alta lume, din visele indeplinite. Ne ranesc si ne ucid sperantele rand pe rand apoi le da viata. Si scriu cu gandu inevitabil la trecut, la cel ce a, ajutat la crearea prezentului. Scriu cu gandul la miile de, decizii luate prost si cu gandul la atatea provocari duse pana la extreme.
Fetele cunoscute se uita sfios la mine bolborosind ceva de genu "uite ce a crescut"  ... ma uit in oglinda veche a mamei mele si incerc sa caut o asemanare cu cineva da nu imi pot da seama cu cine seman din  familia mea. Si stiu ca m-am schimbat destul de mult atat fizic cat si psihic. 
Ma consoleaza gandu ca am mai spus un adevar ascuns si numai trebuie sa ma feresc sa il tin departe de urechiile celor din jur. Imi simt constiinta usor impacata si dulce la fiecare vederea a fetei tale. Si se pare ca ajung la punctu unde imi dau seama cati prieteni am pierdut, cati au plecat si cati s-au intors inapoi,dar parca nimic nu a mai fost la fel.
De fiecare data cand ma uit in poze dau de persoane care tin sa imi aminteasca ca gasca mea a fost mai mare si mai primitoare decat este acum. Imi lipsesc toti pentru ca fiecare care a plecat a luat o micuta parte din mine,din ceea ce ma facea vie. Da spun ca viata mea merge mai departe alaturi de cine o sa mai fie langa mine peste ani si ani!
Imi aduc aminte ca am un singur regret in viata asta : ca am mintit atunci cand trebuia sa spun adevaru! Da poate asa a fost sa fie... Mai bine mai tarziu decat niciodata! 
Imi aduc aminte perfect fata ta,rasul tau ,modul de a vorbi, de a ma saruta , de a merge... Iti simt parfumu si acum de parca ai fi langa mine, iti simt mana pe umaru meu si parca imi vorbesti intr-una... Ma simt atat de obosita de parca niciodata nu am dormit bine. As vrea sa dorm si sa dorm si parca nu as vrea sa mai ma trezesc. Parca totul e mai usor cand ai ochii inchisi . Cu fraza asta imi vine in cap o expresie de care tine-am cont inainte "Inchide ochii si aruncate-n gol. E singura ta sansa s-arati ca ai control" !


Si ma uit la tine cum dormi si ma intreb daca e ceva mai frumos de atat! Stau langa tine si incerc sa nu fac zgomot sa nu trezesc ingerasu. Si in sfarsit ma simt mai bine,mai putin obosita si mai deloc stresata. Am stat o zi intreaga si inca nu am plecat spre casa si ma simt bine , relaxata usor distrata! Azi am ras, am castigat si poate am pierdut cu zambetu pe buze! Ce pacat ca momentele care iti fac ziua mai frumoasa se termina asa de repede. Azi parca timpu a curs fara incetare , nici nu stiu cand a trecut ziua asta asa repede... El doarme iar eu incerc sa termin o fraza sa pot sa postez pe blogul meu .... Astept sa se faca zi ca sa o luam de la capat :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu