8 feb. 2012

Libertate????

Incet sa scot capul din zapada... Sa imi dezghet ochii de atatea incertitudini si sa imi golesc sufletu de amaraciuni... Imi las inima sa bata in ritmul cald si imi arunc la gunoi toate memoriile ce nu mi-au dat pace... Usor ma trezesc la realitate ... O realitate inghetata, friguroasa si las simturile in voia libertati. Inima imi bate cu putere, senzatia de captivitate numai este. Gandesc normal, nimic dus la extrem, fara deprimare, fara nostalgie, fara dor de ce a fost candva!Dc sa neg? O parte din sentimente le-am oprit pentru ca ma raneau involuntar. Incerc sa ma port normal sa imi cer scuze, sa repar ce am facut gresit. Incerc alt mod si poate am sa reusesc... Vreau sa evadez. Sa fiu singura eu cu mine cateva zile, sa ma obisnuiesc cu ideea ca trebuie sa fiu alceva decat sunt... Daca tot ce am acum e ceea ce imi doresc si acum si peste zeci de ani... Daca sunt dispusa sa fac compromisuri, daca chiar imi doresc sa ma schimb. E greu pentru ca nu stiu sa ma exprim...si imi pare rau ca sunt asa exploziva... Ca in fiecare zi sunt altcineva decat cea de ieri... Stiu sunt dificila... Foarte. Sunt greu de multumit, sunt greu de pastrat...Si chiar nu m-am plictisit si chiar te iubesc si atat de mult, dar dami un gram de libertate... E greu sa imi dau seama daca sunt eu, daca tu esti chiar tu... E greu sa am incredere, sa ma abtin sa nu ma cert... Nu!!! Numai ma pune sa aleg... De ce faci asta? Pur si simplu de ce? Vreau cei mai bun pt mn, pt noi, dar nu impus! Lasa-ma sa imi doresc cu adevarat totu, nu sa ma simt obligata... Sau poate nu ma iubesti suficient, sau poate frica de a ma pierde e mai mare decat ceea ce iti doresti pt mn. Oare nu o sa ma pierzi singur daca ma tot obligi sa fac ceea ce nu vreau? Pana la urma poate voi alege prost,satula de atata impunere cica de parere sau sfat o sa plec... Si chiar daca a doua zi o sa inund casa d lacrimi si o sa vreau sa te sun , nu o voi face pt ca imi spui clar' alege' !!! Sunt si eu un suflet la fel ca tine. Si vreau sa ma bucur de fiecare moment ce il am. Ma voi intoarce asa cum am facut-o d fiecare data... Putina incredere creeaza un univers. Inca nu stiu care e mediul meu... Ma poti ajuta sa imi dau seama care este sau ma poti lasa sa vad cu ochii mei... Vreau doar putin mai multa libertate... Nu vreau sa plec, dar numai ma pune sa aleg... Ma vrei? Iubeste-ma asa cum sunt nu pt ceea ce vrei sa fiu... Numai ma grabiti. Sunt un om si eu... Am sentimente si le ranesti. Cat de greu o fi sa ma lasati un pic libera?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu