13 feb. 2012

Fly with me!

Ziua mea! Primu gand ce mi-a trecut in cap a fost o melodie ce canta asurzitor in mintea mea ' dubfx-fly with me' ... Si faptul ca ziua asta nui cu nimic speciala, e o zi obisnuita, o zi pentru alti cu ghinion. Stau la munca si ma gandesc ce as putea sa fac azi... Azi cand totul este despre mine, azi cand nimeni nu are dreptu sa ma supere, azi cand pot face ce vreau. Da nu imi trece absolut nimic prin cap sau nu vreau sa fac nimic. Si acum m-as duce acasa, as manca ceva si apoi m-as baga la somn. Nu's deprimata, da nu's nici happy. E ceva la mijloc... E prima mea zi de nastere cand nu's langa familie si langa cei mai buni prieteni... E un pic cam trist! Sunt putin cam suparata ca majoritate de la care ma asteptam sa imi spuna printre primi 'la multi ani' au uitat cu desavarsire. Aseara am adormit cu greu si am visat numai tampeni ce nu isi aveau rost. Mi'am amintit de zilele in care eu cu fratimiu eram cei mai buni prieteni. Mi'am adus aminte cat de dor imi e sa ma stranga in brate si sa se uite frumos la mine ca atunci cand eram cel mai pretios lucru pentru el. Imi lipseste aceea bucata dulce din viata mea, imi lipseste propiu frate care locuieste cu mine. Imi lipseste sa rad cu el si sa ne jucam  , sa mancam impreuna si sa iesim la un suc ca intre cei mai buni prieteni... Demult am vrut sa scriu despre asta da tocmai acum m'am hotarat.. Pentru ca asta e una din zilele in care imi e cel mai dor de anumite lucruri... Si azi nu stiu unde vreau sa fiu sau daca vreau sa fiu undeva anume... As lenevi in nestire cu o sticla de cola langa mine si cu ctv din prajiturile mele preferate... M'as uita la un film care l'am mai vazut alaturi de cine stie sa imi fie aproape... Incerc totusi sa nu fiu seaca pentru faptu ca am mai imbatranit cu 1 an si ma pufneste rasu cand imi amintesc ca anu trecut mai k il plesneam pe ala care imi spunea 'la multi ani' :))A fost interesant anu care a trecut si sper ca anu asta sa fie unu mai plin de succes decat de esecuri dulci!!! Si cam atat :p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu