2 feb. 2012

Ganduri duse de vant...

Si cu gandul departe undeva pierduta in noaptea infrigurata... Ma gandesc la tot ce a fost frumos odata... La ce am pierdut si la tot ce am castigat...  Am o zi in care ma pierd in nestire, in mii de amintiri pastrate bine... Atat de bine ca uitasem pana eu insumi de ele...Ma uit pe geam.... Afara totul e atat de inghetat, toti care trec sunt infrigurati... Doru de caldura,de soarele ala ce te topea e prezent la fiecare minut in care dai de frig... Linistea e atat de seaca, apasatoare...Se aud doar degetele mele se zdrangane tastele in speranta de a scrie ceva... Cafeaua fierbinte ... Ce dor imi era de ea... Gandul ce fuge ca de fiecare data spre tine... Am atatea imagini in cap... Atatea sentimente stranse, atatea bucurii si atatea clipe grele adunate. Azi este 2 feb si mai sunt 11 zile pana voi implini cei 21 d ani... Si singurul ce mil doresc e sa fie toti in preajma mea... Si buni si rai au fost prieteni mei si ce ma intristeaza e ca fiecare cand a dat de bine au plecat si nu s-au uitat in urma... Uitam fiecare de unde plecam si cine ne-a fost alaturi si la bine si la greu... Si a inceput din nou sa ninga si din ce in ce mai tare!!! Urasc ninsoarea... Urasc frigu... Ii urasc pe toti care numai sunt, care au plecat! Ii detest pe cei ce m-au ranit si m-au facut sa vars lacrimi... Ii iubesc pe cei ce mi-au fost alaturi si imi vom fi mereu... O lacrima stearsa, o imbratisare si o vorba buna a insemnat pentru mine un pas inainte... Si stiu ca nu este bine sa imi etalez sentimentele, memoriile aici, dar simt ca asa este mai bine... Sa aiba si restu habar cum sunt eu... Ca nu sunt mereu aceiasi scorpie rece si indiferenta.. Ca am si eu sentimente si pot fi ranita! Doamne si ce dor imi e sa ma plimb prin parc inconjurata de prieteni, sa radem si sa ne alergam... Imi e dor de fiecare gasca in parte si de dat cu rolele... Imi e dor sa imi agenda si pixu sisa ma duc la locul meu de recreere si sa scriu de tot ce ne inconjoara.. Sa dau frau liber imaginatie mele si viata asta seaca sa capete un sens mai colorat... Ma gandesc la toate relatiile pe care le-am avut si la cat de rea am fost cu unii... La cate inimii am frant in speranta ca se va vindeca a mea... La cate lacrimi s-au varsat pt mine in speranta ca golul din sufletu meu se va umple cu ceva... Acum sunt happy ca subconstientu meu se mai trezeste si mai imi da cate un ghiont si ma aduce ca in starea de azi... Imi aduc aminte de ziua de ieri ... Ca numai ma saturam sa il privesc si el ma tot intreba 'ceed??'' si ma amuzam... Daca ai stii tu ca tot ce vad la tine ma fascineaza de parca sunt un copil mic ce vede prima lu jucarie... Ceva magnific... Si imi tot agita fluturii de pe o zi pe alta... Parca numai ma satur de tine... Parca de fiecare data e ca prima data cand te cunosc... Avem 3 luni si parca ne cunoastem de ani dar sentimentele sunt ca in prima zi cand ne cunoastem... Parca pe zi ce trece te iubesc mai mult si ma intreb ironic ' oare nu mi-o pocni  inima d atata dragoste?' galopeaza ca nebuna cand ii vad fata sau cand ma atinge.. Ca imi spune'iubita mea' sau 'te iubesc'... Si ma intreb' chiar pe mine ma iubeste? Ce vede la mine asa special? Sunt o tipa obisnuita, el arata fabulos si ma repet ca pur si simplu nu il merit... Modul cum ma trateaza de parca as fi un bibelou si ii e frica sa nu ma sparg, gelozia lui dulce sunt singurele lucruri ce imi spun ' esti chioara? Nu vezi cat te iubeste? :)) ... Cine ar fi crezut? Cine? Sunt atat de mica si majoritatea fac doar ceea ce vreau si ce cred k e bun pentru mn da acum ma gandesc daca e bun si pentru el inainte de mine... Ganduri si ganduri ratacite pe o foaie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu