6 mar. 2012

Last Time

Si imi spun ca e ultima data cand ma faci sa plang in fata cuiva. Candva tu mi-ai zis ca nimeni nu e suficient d important sa ma faca sa plang. Se pare ca tu ai reusit din nou sa faci o lacrima sa se rostogoleasca pe obrazul meu fin. Si ma tin inca tare sa nu o i-au la fuga si sa ma duc nicaieri...
Si stie cineva cum doare ? Cica e mai usor sa predai armele si sa lasi lupta in aer pentru ca deja crezi ca stii finalul... Sa acorzi sanse la alti / altele care ti-au oferit mai putin decat ceea ce ai avut!  Ma gandesc ca poate am pierdut sau poate am castigat, nu imi pot da seama acum! Inca simt frigul in corp si zapada rece pe fata. Un parc trist si intunecat... Si parca numai gaseam drumu spre casa, parca am uitat pentru un moment am uitat cine sunt fara tine. E al naibi de dureros sa privesti cum pleaca cineva. Cine spune ca e usoara o despartire probabil minte. Da asta a fost una din cele mai dureroase despartiri. Tot speram ca cu fiecare pas care ma indepartez el e in spatele meu, ma va prinde in brate atunci cand am cazut in genunchi si ma va ridica si ma va saruta in semn ca ii pare rau. Da m-am trezit singura cu lacrimile inghetate pe fata fara nimeni imprejur... Cel mai frumos lucru va fi si cel mai dureros. Si am intreb cum au unii puterea sa plece fara sa se uite o secunda in urma? Cum poate unii sa raneasca si sa plece. Poate nu am insemnat nimic in timp ce pentru mine a fost ceva mai mult... Imi spun ca voi trece inca odata peste tine si imi sterg lacrimile ce par sa nu se mai termine... Ma intreb oare te doare macar jumate din cat ma doare pe mn? cum e posibil sa o lasi pe aia care o numesti jumatatea ta si sa pleci?
Si ma doare si deja imi lipsesc diminetiile cu tine si seriile inainte sa adormim... imi e dor sa te trezesc sa iti spun te iubesc, imi e dor sa te mangai pana adormi... Stii cum e ? Si daca stii de ce nu esti aici? Dc nu imi stergi tu lacrimile ? De ce? parca totul devine mai greu si durerea mai apasatoare. Nui nimic...  E doar o etapa..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu