31 ian. 2012

Pentru atatea vise ... Oare exista?

Pentru un vis uitat m-am hotarat sa scriu... Pentru doi copii ce viseaza la aceea dragoste pura, pentru cei ce s-au saturat de atatea vorbe rostite cu venin, pentru cei ce inca cred in dragoste cu happy ending...Suna frumos nu? Da cum suna asta : Relatie-Logodna-Casatorie-Copil-Batranete? Suna ca rupt din basm nu? Pare ca numai exista, dar eu spun ca va inselati. Inca mai exista ... Tine de noi daca ne dorim asta cu adevarat... Eu incerc sa imi urmez visul cu cel pe care il consider 'Alesul' , printul pe cal alb asteptat inca din copilarie... Cel pe care il asteptam o viata intreaga... Eu spun ca mi-am gasit jumatatea. Ma simt completa, fara golul ce is simteam mai mereu.,, cu el am impresia ca totul e asa cum ar trebui sa fie... Poate gresesc, dar sa speram ca nu. Momentan primu meu vis e sa ne mutam impreuna... Asa ar fi totul mai usor si iar celalte vise sunt mai usor realizabile odata ce ai facut primul pas... Poate o sa ne fie greu dar vorba este: impreuna si la bine si la greu' ... Dak reusim sa trecem peste toate piedicile puse incalea noastra, restul e ca si realizat deja... Nu stiu cat de bine fac ca scriu gandurile,dorintele mele pe o foaie de hartie , dar trebuie sa arat lumii ca sunt altfel si ca imi doresc ceea ce putina lumea mai cunoaste. Nu vreau banii, faima,, un tip cu banii sau alceva de genu... Il vreau pe el si dragostea pe care mi-o ofera... Coltul meu de paradis... Pentru mine e suficient si uneori prea mult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu