28 dec. 2012

Irony ... Fantasy


Am incercat din greu ca sa schimb lumea. Sa fac din ea un aer mai usor respirabil... Si tot incercand sa construiesc ceva m-am daramat pe mine ... Si am daramat pereti castelului meu antic... Mintea mea .
Am incercat sa schimb mentalitati tampite , caractere defecte realizand intr-un tarziu ca tot ce e stricat e defapt unic . Incercand toate astea , la nesfarsit, m-am schimbat pe mine .
Am inceput sa privesc lumea cu frica , sa imi pese de cum se uita lumea si despre ceea ce vorbeste . Obosesc . Dar nu e rau ca uneori mai pot fii eu . E greu ce-i drept . Imi e din ce in ce mai greu sa visez asa cum faceam altadata ... 
Azi stand in casa , am decis brusc sa ma imbrac si sa plec cu o alta destinatie , dar am ajuns in alta parte . Si priveam ingrozita lumea ce se uita la mine , in toti vedeam doar niste lupii rai, iar eu eram scufita neagra ... Ciudat
E putin ironic, putin ireal , mai ales ca intr-un timp nu prea indepartat si eu am fost in locul acelor persoane de azi ... Adica sa privesc pe cineva necunoscut fie din admiratie fie din disgratie ... In fine
Piesele incep sa se reaseze... Fiecare bucata , fiecare plan se aseaza frumos in masa . Va veni vremea cand voi sta in propia mea bucatarie stiind ca in patul meu doarme obosit doar sotul meu . Si voi fii mandra de fiecare cadere sau reusita a lui ... Voi fii la fel de entuziasmata cu fiecare monotonie ce va veni. Voi fii mereu pregatita de un nou inceput.
Spontan , dar sigur ... Rau da bine ... Incerc chiar sa sustin ceea ce nu imi place , daor in favoarea noutati... Chiar daca am momente cand, cad , cand tip sa fiu lasata in pace , atunci e momentul cand am nevoie sa fii acolo, sa fiti . Chiar daca uit , chiar daca ma doare , chiar daca aberez sau nu am nevoie de pasare . Si chiar de uneori de zic ca nu sunt fericitia ... de ce zambesc ca o idiota cand ma gandesc la tine sau la noi ? 
E ironic cum imi intorc propiile cuvinte impotriva mea . Dar cel mai ciudat lucru pentru mine e sa stiu ca chiar ma pot baza pe cineva... 
E placut , dar totodata ... Nu stiu ... Fantastic sa fie totul asa de usor in doi ... 
Ne certam, ne pupam, dar cel mai mult ador cand radem impreuna , cand ne injuram ca doi copii tampiti... Rasul poate schimba orice si ador momentele astea ,parca fac viata mai usor suportabila nu ? Parca cand te vad ca razi totul negrul ala se transforma in roz huh!
Numai e viata mea sau a ta , e cam viata noastra acum . 

Incerc sa raman tare , pentru tine si pentru toti ce ne sta in cale!
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu