17 dec. 2012

The past...



"Cei ce isi uita trecutul sunt condamnati sa il repete". Sa nu uitati asta niciodata indiferent de cat de usor ar fi mai bine sa uitati trecutul. Eu am obicei de testa anumite teorii pe mine sa vad ce rezultat au asupra mea si desi banuiesc care ar fii rezultatul nu prea ma straduiesc sa schimb ce va urma. In fine prea multe detalii strica.
Sa scriem despre vise indeplinite, despre dragoste ,dar si despre oameni prinsi in trecut, sa scriem despre cei ce au trecut peste cu fruntea sus si mai ales sa scriem despre cei ce au uitat persoanele din trecut.
Treceam agale cu mana prin agenda mea din telefon ...Cati din cei care ma sunau de 10x cel putin pe zi abea ma mai suna odata la cateva zile. Cati din ei/ele au uitat ca exist, ca respir ... E putin trist .
Dar sunt obisnuita ca oameni sa fie la fel, nici-unu sa nu fie altfel. Sunt obisnuita ca oameni sa tina ura decat o prietenie in picioare. In fond sa distrugi ceva este mai usor decat sa construiesti ceva ...
Mereu a fost si are sa fie asa. Indiferent cati vor lupta sa schimbe asta.
Iubirea deja e un subiect comun. Uni iubesc in mai putin de o saptamana . Alti se indragostesc mai greu cam dupa 6 luni sau dupa ce si-au daruit inima pe tava si relatie e aproape de sfarsit. Unii se indragostesc in speranta de iubire adevarata... Iar alti pur si simplu de sufletul lor pereche. Cati dintre noi au avut impresia ca a gasit tipul/tipa perfect/a pe care o cautau de atata amar de vreme ?Multi dintre noi au avut impresia la prima vedere ca am gasit tot ce ne-am dorit candva sa gasim. Toti patim asta apoi intervine adevarul in minciuna noastra frumoasa si ne da lumea peste cap ,ne tranteste, dar noi tot luptam pentru ceea ce credem a fii perfect pentru noi insine.
Eu am gasit ceea ce cautam si desi uneori am renuntat , mereu am fost gata sa dau a doua sansa si sa imi reiau lupta. Asa am ajuns aici...Mereu cu un zambet tamp cand ma gandesc la el desi il cunosc de 2 ani jumate. Ma mandresc cu faptul ca e sotul meu, ma mandresc cu faptul ca e prima si ultima mea dragoste. Cati dintre noi pot fii mandri de chesti din astea marunte???:-) 
Ador sa ma trezesc dimineata in bratele lui si cand ma intorc cu fata el sa imi zambeasca. Il ador ca lupta si ca nu a renuntat atunci cand alti ar fi renuntat demult. A luptat pt perfectiunea lui si uite asa mi-am gasit si eu perfectiunea,linistea si afectiunea dupa care tanjeam.

Iar despre cei ce sunt prea prinsi de trecut... Renntati nu are sa se mai intoarca inapoi nici daca va-ti vinde sufletul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu