2 ian. 2013

Another new year ...

Inca un an nou prins undeva departe ca deobicei. Departe de ceva cunoscut... Incepem cu noul din plin . Alte discutii, alte altercatii si la final plecam enervati si fiecare cu cate ceva de obiectat despre altcineva.
N-am incercat decat un loc diferit si putina atmosfera ciudata. Fete noi ce inseamna ca vom cunoste multi oameni noi anu asta . Sau ca fiecare va umbla prin alte parti .
Un vag sarut de 00 noaptea si o muzica asurzitoare pentru urechiile mele care erau la doua camere distanta ... Mult fum de tigare si oameni prea agitati din toate partile ...
Prieteni vechii care au aparut acolo si comentari fara cusur . Un fir de ata si o noua dimineata... Eu am petrecut in liniste voi ? 
Un calm bun de banuit in mine , dar agitatia mi-a iesit la suprafata si am inceput sa port discuti fara vre-un sens ... Si am tot vorbit pana am realizat ca e 5:30 si lumea a inceput sa taca . N-am inteles prea bine tot ce a fost sau tot ce a trecut . Probabil cred ca e doar un vis si eu inca sunt undeva in 2012 si inca e vara si inca nu stiu ce am sa fac toamna asta ... 
Apoi revin undeva in toamna prin octombrie si ma vad plangand si cineva ce ma tine pe umar si imi spune ca totul va fii bine si trebuie doar sa lupt pentru ceea ce vreau ... Apoi ma trezesc in decembrie undeva pe 13 la ora 13 :00 si multa lume rade si ma imbratiseaza . Si acum aung aici pe data de 02.01.2013 si ma intreb unde e sfarsitul lumii si mai ales cand a trecut si anu asta . E o mare brambureala in mintea mea . Incerc sa ascult tot haosul asta din preajma mea , toata nestiinta asta . Imi dau silinta sa inteleg ceva ce nu pot sau nu vreau si mai ales cand s-au schimbat atatea in jurul meu ?
E cald si soare afara , dar ceva nu ma lasa sa ma ridic ... E lenea si oboseala tot acumulata din fiecare zi . M-as ascunde sub paturica si as da drumu sa ruleze un film bun de plictiseala.... Dar starea mi se schimba ca de fiecare data si defapt nu as mai face nimic , nimic din ce imi solicita energia sau altceva . Parca as dormi si nu m-as mai trezi deloc . 
Timpul deja se scurge incet... Poate prea incet pentru inca un nou an.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu