20 dec. 2012

Winter ...

http://www.fotomozaic.ro/img_upload_users/20/12_05.jpg



 Ninge si iar ninge... Ninge ca in filmele cu povesti . Ninge, dar prind iar fulgi marunti singura intr-un pat gol cu o cana de ciocolata calda. Nu ma pot gandi decat la vremurile trecute, cand eram copii si ieseam toti afara la prima zapada sa ne bucuram de ea, acum tot ce facem e sa ne izolam cat mai bine si sa ne ascundem sub o patura veche si sub un fum de tigare ... 
Vine Craciunul ... Parca mi-as dori sa numai vina ... Iar am atatea fructe stricate in sufletul meu . Si desi toate au o rezolvare , eu le tin acolo in putrefactie ... Si nu sunt plictisita ci mai degraba sictirita de toata rutina asta de familie ... Nu imbodobim un brad de ani buni , nu ne strangem toti la masa , suntem toti niste straini si asta se datoreaza din cauza unei mame iresponsabile .... Si inca odata spun ca vreau si eu familia mea . Sa am o persoana langa mine de care sa nu imi fie teama ca atunci cand se trezeste va pleca ... Mai ales pe o astfel de vreme  . Sunt constienta ca fiecare om are viata lui , dar ceea ce nu este corect ,m e faptul ca in momentul cand cineva intra in viata mea , aceea persoana e totul pentru mine :familie,prieten, iubit, frate si orice altceva . Si ar trebui sa incetez sa gandesc asa pentru ca sunt sngura in gandirea asta . Dar sunt asa satula de singuratate , atat de sictirita  de tot,  toti si de toate . 
Vreau sa ma trezesc si eu ca odinioara, in liniste , se poate ? 
M-as muta la ultimul etaj, singura pe un palier , doar ca sa numai aud rautate ... M-am saturat de fiecare scandal ce stiu ca urmeaza . Numai reusesc sa scriu frumos, sa imi exprim sentimentele intr-un mod placut ... Pentru ca numai am sentimente placute , ci doar niste starii de disconfort continuu ... Si as vrea ca ninsoarea sa inceteze , sa ma elibereze de inchisoarea asta . Locul meu nu este in casa ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu