24 ian. 2012

Love me Or not.

Stii senzatia aia de parca dispare totul din jur atunci cand ii vezi chipul? Cand inima iti galopeaza doar cand te atinge si cand te saruta atingi cerul? Stii? Senzatia asta da dependenta... Dependenta de persoana iubita si fiecare clipa pare pretioasa si ai face orice sa fie langa tine.
Aseara am avut o senzatie ciudata... Modul cum ma atingea, mirosul pielii lui ma face pur si simplu sa ador sa fiu acolo... Nu prea gasesc cuvintele potrivite pentru ceea ce simt eu, dar cand stiu ca datorita impulsivitatii mele pot sa il pierd incep sa imi reneg sentimentele ce le pentru el. Pentru ca de fiecare data un cuvant spus aiurea ma doare si doare al naibi. Fiecare cearta chiar si din vina mea provocata ma raceste, ma indeparteaza. Si cand il vad stresat,suparat din cauza mea spun ca nu ii trebuie una ca mine. SI ajung la concluzia ca i-ar fi mai bine pe drumul lui.
Din toate subiectele care le as putea intelege, dragostea o inteleg cel mai bine, dar se pare ca eu nu pot sa o exprim asa cum as face teoretic. Si poate ai mai auzit aceleasi cuvinte de 1000 de ori din gura la alte fete,dar pentru mine tu esti cel mai bun lucru ce mi s-a intamplat pana acum. De la tine imi trag puterea de merge mai departe oricat ma calca in picioare viata. Si recunosc ca prostia doare. Ca in loc sa provoc o cearta mai bine stam linistiti ,ne jucam, radem, ne sarutam si ne spunem cat de mult ne iubim. In loc sa ne certam, puteam sa o luam usor la pas si sa deschidem cate un subiect despre noi insine si despre cum am fost si cum suntem acum. Eu nu te cunosc asa cum mi-as fi dorit sa fii stiut asa cum nici tu nu ma stii pe mine. Incercam sa ne dam seama din gesturile noastre cum suntem in loc sa discutam. 
Stiu ca uneori dau senzatia ca nu stiu ce vreau,dar pentru prima data in viata stiu ce imi doresc.Imi doresc sa fac totul atata timp cat stiu ca peste 5-20-25 de ani si mai incolo tot langa tine o sa fiu...  E ciudat sentimentu si e ciudat modul cum ne exprimam unu fata de celalalt. Nu inteleg ce vrem sa demonstram cand ne certam si ne indepartam. Apoi cand ne vedem dupa o cearta mai aiurea ne simtit prost unu in preajma celuilalt....
Pentru mine e prima data si pot sa jur chestia asta cand am atat de profunde sentimentele pentru o persoana de sex opus. E prima data cand pun pe altcineva pe primu loc decat pe mine. Prima data la multe chestii ... PRIMA DATA cand iubesc cu adevarat. Iti scriu aici pentru ca probabil face to face nu am curaj sau nu stiu cum sa abordez subiectul care este se pare prea nou pentru mine... Dragostea iti da aripi si vise incredibile,dar atunci cand numai este poti ghici unde o sa te afli? Poti sa mai zbori fara aripi? Asa mi se taie mie elanu cu fiecare cearta, cu fiecare vorba seaca si nepasare. Ma face sa ma inchid si mai mult in mine, sa ma indepartez si sa pierdem tot ce am strans pana acum. E pacat sa pierdem tot doar pentru orgoliu, doar pentru simplu fapt ca ne este greu sa oprim o cearta din timp. Sa il luam pe ala care continua in brate si sa ii inchidem gura cu un sarut. E asa usor sa opresti o cearta, dar totusi e atat de greu sa renuntam la orgoliu... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu