29 ian. 2012

Renuntare

Ora : 18:00                                    Mediu: Aiurea                 Data:29.01.2012


Stii cum este sa il vezi pe cel care il iubesti ca isi ea talpasita si pleaca din viata ta ? Stii cu cata greutate te ridici din pat si zici "viata merge mai departe"... Incerc sa imi tin capu sus si sa imi sterg lacrimile pe rand ce par a nu se mai termina( ploaie torentiala - rad sarcastic) ... As vrea s spun ca imi pare rau, as vrea sa pot scoate macar o vorba, dar nu pot... Nu pot face nimic sa il opresc. In timp ce se incalta ma ascund sub plapuma si incep sa plang... Mie atat de cunoscuta durerea de genu, dar abea pot face fata.... Imi provoaca sila, un dezgust total.... Am fost o idioata si o recunosc... Ca asa fac mereu ... Apo incerc sa ma regasesc si sa imi revin... Si de azi ma hotarasc sa numai trisez si sa il las sa intre cu adevarat in lumea mea si sa creem una benefica pentru amandoi... Sa ne intelegem si sa respectam reciproc pentru ceea ce suntem nu pentru ceea ce o sa devenim... Pana la urma se pare ca trebuie sa lupti daca vrei sa reusesti pentru ca viata nu este decat o serie de teste si depinde de tine daca va fi bine sau rau ... Renunt la a mai spune ceva .... Imi e atat de rau si imi e atat de dor sa numai simt raceala asta care ma inunda :(


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu