4 mai 2013

Far away

 Oricat de departe ai fii , gandul fuge doar la tine . Oricate ne-ar desparti , ne intoarcem unu la altu ... Mintea si sufletul vorbesc aceiasi limba pentru prima oara .Chiar daca detesc sa imi beau cafeau singura de dimineata, chiar daca nu-mi place sa dorm singura , chiar daca mereu esti plecat, eu tot cu gandul la tine sunt .  Se spune ca distanta nu e facuta sa desparta ci sa testeze cat de , departe poate ajunge iubirea. Unii se despart apoi se intorc de unde au ramas ce acelasi farmec, altii nu se mai pot privi in ochii, iar restu nu are rost sa mai discutam.
Mii de km parcursi in fiecare seara , mii de zambete si amintiri ce ma fac mai nostalgica noaptea. Mie dor de tine , mie dor de tot ce tine de noi . Imi e dor sa ma privesti cum dorm , sa imi zambesti cand ma trezesc,sa ma tii de mana si sa ma opresti atunci cand sunt atenta mai mult la tine decat la drum .
Cine a spus ca va fii usor? Probabil e doar o incurajare tampita pentru ca usor nu este cam deloc.  Timpul sta in loc . secundele se transforma in minute, minutele in ore, iar orele in zile. Si nici macar nu a trecut o saptamana . Se poate asa?  Uneori simt ca numai pot, dar asta nu ma opreste sa sper sau sa visez.
Peste 1h jumate plec iar la munca ca in fiecare zi . Si iar va fii un cuplu care sa imi strneasca putina invidie pentru lipsa ta . Si poate ei nu au ceea ce noi avem, dar e suficient ca sunt impreuna zi de zi . Suficient sa ma faca geloasa ca prezenta ta lipseste.
Vara asta va fii mai rece fara tine , stiu asta :(.

Te astept acasa bufnita mea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu