1 feb. 2013

When?



Te-ai intrebat vreodata :cand? Cand ai ajuns aici, acum ? Eu am momente cand ma intreb cu ce am gresit si cand am facut un pas asa mare in fata...
Sunt momente, clipe si zile in care imi vine sa ma iau de cap si sa ma arunc cat colo... De ce ? Pentru ca pot si pentru ca uneori simt ca numai pot. trebuie sa accept , sa inteleg mereu si mereu si mai ales trebuie sa am rabdare,
Trebuie sa fac ceva sa numai ma gandesc. De exemplu azi era o zi perfecta de role. Imi e dor sa fac ceva pentru mine si corpul meu. Mai sunt 12 zile , pana cand mai trece 1 an pentru mine. Si tot ma intreb cand a trecut timpul asa repede pentru mine. Ma incarca emotiile cu gandul la trecut. La cate am facut si la ce nu am facut. Si parca brusc am evaporat toate subiectele ce le aveam de discutat. M-am rezumat la simplu fapt sa tac, sa numai spun nimic, sa numai simt nimic... Incerc sa numai ma trezesc in miez de noapte si sa ma intreb de ce... Incerc sa imi tin capul sus atunci cand numai imi vine sa ma ridic de jos. Toate astea au creat un zid gros in jurul meu. O bariera de nepatrus . Realizez ca asa este mai bine, mai usor de suportat tot ce simt rau si de necontrolat in mine.
Demonul asta nu imi da pace si imi zapaceste visele sau sunt influentata de o, oarecare stare si de faptul ca nu am control si am prea multe limite si alte  limite. Ma rezum si imi impart gandurile ca pe un pachet de biscuiti. Dar in cate moduri pot sa tac?
Cand mi se vor vindeca toate raniile astea?Cand totul va fii limpede si clar ca "buna ziua"?
Nu pot stii cand si in ce mod... Ma inchid tot mai mult in mine si imi ocup timpul in diverse moduri ...
Afara e soare desi e ora 17 00 si eu stau si ma gandesc la nu stiu ce reguli si etica morala.
Ma doare capul si mi se schimba starea... Ma opresc din ras si astept ploaia...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu