22 feb. 2013

Tic-Tac

Ai avut vreodata impresia ca timpul sa oprit in loc si tu ai ramas prinsa acolo undeva in aer. Si vezi cum toate trec pe langa tine si numai tu ramai pe loc?
Ei bine eu sunt blocata aici in capul meu, dependenta de cineva, dependenta de a face ceva.
Ma simt ca si cum as fii pedepsita si inchisa intr-o camera. Really? Tot la capatul asta de drum am ramas? Trece timpul .. il aud cum face tic-tac , iar eu... eu tot aici am ramas. Blocata de vreme , de anotimp, blocata intr-un singur sens. Am momente cand simt ca inebunesc si ca as face orice sa plec de pe loc sau macar sa schimb directia de orientare.
M-am plictisit, m-am sictirit de terapi soc si de faptul ca trebuie sa stau pe loc si sa astept.
Urasc cand nu pot face nimic pentru nimeni.
Urasc sa aud zgomotul asta. Tic-Tac nu pot face un pact cu timpul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu