22 ian. 2013

Balance

Cui trebuie sa ii multumesc pentru picul asta de liniste? Pentru faptul ca ma pot duce in bucataria mea sa fac cafea, sa imi mangai pisica fara sa imi fie frica ca maine numai e ... Si cu toate asta pe cine trebuie sa dau vina si sa urasc pentru durerea corporala pe care o simt ?
Vezi tu aici balanta este corecta. Nu pot sa urasc, nu pot sa dau vina, trebuie sa accept si sa ma multumesc cu ceea ce am. Ceea ce este putin mai mult decat speram .
Trebuie sa las ura aia clocotica deoparte, nu are rost sa ma inchid. Toate trec asa cum a mai trecut...Orice experienta neplacuta ramane intiparita undeva acolo si va incerca candva sa scape atunci cand cauta motive...
Respir adanc si ma gandesc de 10 ori inainte sa caut un vinovat pentru ceea ce simt ... 
Am prieteni ce imi sunt aproape in fiecare ceas fie prin prezenta , fie printr-un apel sau mesaj sau net. Si mai ales am o familie , un sot care ar face orice sa ma vada ca zambesc chit ca eu sunt mai ciufuta in fiecare dimineata si culmea ca am devenit obsedata ca totul sa fie curat si la locul lui . Fiecare avem balansul nostru , de a ne misca , de a iubi , de a face orice. Al meu e putin mai rapid ca al vostru . Eu fac totul la o alta viteza si vad lumea la o scara mai larga decat vedeti voi. Imi largesc orizontul, incerc sa invat ceea ce n-am invatat pana acum, incerc sa schimb ceea ce nu am putut pana acum .
Si merge . Ma pot trezi cu gandul ca numai pleci cand faci ochii . Te vad toata ziua prin preajma mea si incerci sa ma susti asa cum poti chiar daca eu sunt in transa mea ... 
Imi beau cafeaua cu ghemul meu de blana cenusiu si ascultam muzica, lenevim in timp ce barbatul casei e plecat cu treburi ... E putin fun, dar sunt fericita. Am gasit si eu in sfarsit ceva ce mintea si inimia imi vorbeste in aceiasi limba .
Nu pot sa mai renunt dupa tot ce am cladit. Pot doar sa astept si toate lucrurile bune vin doar asteptate .
Te iubesc pentru ca cu tine totul e perfect indiferent de cat de imperfect pare! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu