25 mar. 2012

Time

Si totusi timpul se scurge repede... Si te intrebi cand a trecut asa repede si tot nu gasesti un raspuns. Si e timpul sa imi  asum responsabilitati, e timpul pentu prioritati... E timpul sa ii las pe cei care ma ranesc in urma si sa o i-au de la capat. E imposibil sa fie rau daca inaintezi. Poate nu am atat potential ca altii si sa ajung undeva in varf da tot voi ajunge undeva. Si iti spun ca va veni timpul cand o sa vorbim din nou, eu o sa rad d multe ...Tie o sa iti para rau!
Poate si eu am ranit , da totusi nu am facut-o de doua ori. Si spre deosebire tine eu stiu ce inseamna respectul. Putin respect pentru ce ti-am oferit... Si merit mai mult decat imi poti oferi tu ... Vorbe , vorbe goale si singuru mod in care te razbuni pe mine l-ai pus in aplicare... Da imi spun ca timpul vindeca orice si ochii care nu se vad se uita... Te-am mai uitat odata sau macar am incercat si am reusit. Greseala mea ca am lasat totul pentru tine, greseala mea ca m-am schimbat pentru cineva care a ramas la fel. Greseala mea ca m-am lasat calcata in picioare mereu. Trecutu e trecut si nu ar fi trebuit sa aduci aminte de el indiferent de circumstante apoi o sa spui ca iti pare rau ... 
Si NU. Pur si simplu nu! De data asta nu las o lacrima sa scape. Poate e vina mea si poate ar fi trebuit sa incerc sa repar ceva, dar de data asta nu. Nu o sa iti mai spun cat de mult te iubesc si ca voi incerca sa fac ceva sa ne fie bine. NU ! Ce rost are? Oricum nu iti pasa si nu conteaza pentru tine prea mult. Ti-ai batut capul destul spui ah ? Ok! Inseamna ca e timpul sa iti vezi de viata ta si eu de a mea... Poate candva ne vom reintalni. Poate candva ne vom amuza d chestia asta, dar momentan doare. Si d data asta numai o sa fiu eu aia care pune iar totul in miscare. Fac ce ma taie capu si o fac cum stiu mai bine ... 
Ma intreb cum se face ca timpul asta trece asa repede? Parca ieri ne spune-am la multi ani pentru cele 5 luni si azi ne injuram fiecare cum putem mai bine. Cand  a scapat totul de sub control? Cand? Parca alaltaieri eram la munte si radeam si imi spune-ai ca o sa faci orice sa  nu ma scapi. Acum ii spui lu altu "prietene poti sa o iei , e doar a ta" :)) ... Nu stiu daca sa ma amuz sau sa ... Acum cand imi este mai greu si parca din ce in ce mai greu imi dai voie sa te gonesc... Nu o sa te mai retin de data asta ... Te-am lasat ca pleci pentru ca imi este prea greu sa fiu asa cum vrei si tu sa fi la fel... Nu o sa te urasc ... Sau macar o sa incerc sa nu o fac :) ! Nu iti promit nimic. Eu ti-am zis sa pleci , tu ai facut-o fara sa stai pe ganduri . Asta e ... Pleaca .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu