13 mar. 2012

This is how I show my love.

Stiu exact ce vreau sa scriu da nu stiu cu ce sa incep... M-am tot intrebat mereu cum ar fi trebuit sa reactionez in unele cazuri sau daca am facut bine sau rau. Probabil niciodata nu voi afla da un lucru e sigur "reversu medaliei" ... Roata se intoarce mereu in favoarea sau defavoare ta, depinde de cum au stat lucrurile candva. Da m-am hotarat sa fiu tare si indiferent de cat ma doare sa numai arat pentru ca altii dau in tine si cand esti la pamant... Si m-am hotarat sa merg inainte si sa numai privesc inapoi si am sa ma fac ca plec sa vad cine ma urmeaza si cine ramane in urma. Si daca nimeni nu ma va urma inseamna ca numai am motiv sa ma intorc . E un soare minunat afara si ii simt razele reci pe pielea mea alba, paru imi flutura in vantu zapacit si buzele-mi sunt rosii ca deobicei. Azi renunt la tocuri si ma incalt in tenesi mei confortabil, azi am decis sa fiu un pic mai relaxata, mai frumoasa si mai nepasatoare. O  sa am rabdare ca lucrurile bune vin atunci cand nu te astepti nu atunci cand incerci tu sa le faci sa vina. Azi ma plimb in locurile ce le-am uitat , am sa incerc sa atrag priviri cat mai multe ca sa imi amintesc mie cat de frumoasa sunt. Pentru ca in ultimu timp am uitat sa mai fiu eu ci am incercat sa fiu altcineva si chestia proasta e ca nici macar nu mi-a iesit. Am sa ma port natural iar cine ma place , ma place asa cum sunt. Am sa tin minte ziua asta .Prima zi de relaxare  e ca si prima zi din primavara pentru mine. Abea acum imi dau start si ies din hibernare. 
Astept sa incep munca cat mai departe de  casa ca sa fiu distrasa de la problemele de alta natura... 
Dar planurile se schimba si ziua pare mai negra decat o cafea tare... Ma simt dezamagita si atat de aiurea.  Si vad negru in fata ochiilor si nu ma pot calma. Am ajuns sa depind de cineva, am ajuns rau se pare. Si imi promit mie insumi ca situatia se va schimba, voi da inapoi tot ce am luat. Si toate sacrificile au fost pentru familia mea care nici makr nu ma apreciaza si inca nu imi pot dea seama daca doare mai mult asta sau alceva ce poate exista sau nu... Mda inteleg ce sa mai spun. Nu imi pot da seama daca e o stare generala sau pur si simplu asa e situatia. Imi e rau si parca as vrea sa ma ascund undeva sa nu ma gaseasca nimeni. Imi pare rau, imi pare atat de rau ca altii tr sa se sacrifice pentru mine. Si nu stiu ce sa zic, dar sunt deranjata de majoritatea chestiilor care se intampla. Probabil si voi cautati vinovati ca si mie . Fiecare are dreptatea lui, dar azi pur si simplu am sa tac pentru ca mam saturat d intrebari gresite care duc la raspunsuri false....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu