16 iun. 2013

Ready to go ?

Sigur ai gresit planeta. Stii ce? Defapt nu stii nimic. Vrei sa jucam dur? Aveam nevoie de provocare, defapt nu aveam nevoie sa imi aduc aminte cat de cruda pot fi. Dar lumea crede ca inca sunt mica si ca mie frica si ca n-am sa risc nimic pentru ca nu e cazul.
Bun. Pregatit? Eu da. Parca simt ca mi-am reincarcat bateriile. Am schimbat placa vie pe cea moarta. Pregatita de tot ce imi trece prin cap.Pregatita de aventura. Pregatita de uitat si de lasat in urma... Am pierdut prea multe sa imi pese acum tocmai de asta. Probabil am sa mai pierd. Asa a fost sa fie trebuia sa fiu constienta de la inceput ca aici se va ajunge. Dar copilul din mine inca crede in schimbare si in oameni buni. Hey defapt toti vrem sa ne ranim intre noi . Dar de data asta in loc sa ma lovesti unde ma doare ai lovit in locul gresit. Mai trezit. Si spun Neatza , de maine incep o noua viata .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu