15 iun. 2013

Fly!!!

Daaaaaaaaaaa. Plec din tara asta chit ca o sa trebuiasca sa ma intorc din nou la tot stresul asta care ma bate zi de zi. Numai am rabdare. Numar minutele ce trec, secundele , clipele ,momentele. Intotdeauna mi-a placut sa devin o calatoare. Sa pot vedea in fiecare an cate o tara . Pur si simplu sa nu trec prin viata asta nefacand , nevazand nimic din tot ce este de vazut... Pe rand cu rabdare mai trec odata de aceasta mare. Apoi ma reintorc aici cu sufletul mai mult de un sfert lasat in alta tara, in alta clipa. Pentru ca simt ca aici nu e locul meu si pun pariu ca nu sunt singura care simte asta. Imi ascult ceasul ticaind, mai trece o secunda , mai trece un minut, inca o, ora, doua , trei si eu tot aici sunt. Dezamagitor momentul . Imi tot zic inca doua zile :)) . Nu reusesc sa fac timpul sa zboare ca sa pot zbura si eu . Ma tine in loc toata dorinta asta de nou . Astept dimineata aia in care doar plec fara sa privesc o secunda inapoi ! Astept caldura aia aia care imi incalzeste sufletul si imi incarca bateriile. Astept paradisul. Tu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu