3 iun. 2013

I want to ... be right here

As vrea sa numai imi lipsesti . As vrea sa nu te mai iubesc. As vrea sa incetez sa cred, in rau si bine. As vrea sa numai simt. Ar fii bine?
Azi mi-ai lipsit mai rau ca ieri . M-am simtit mai singura ca niciodata. De ce? Pur si simplu! Poate ca nu incetez sa te caut in fiecare noapte, in fiecare vis ce il am .
Uneori plang , de ce? Nici eu nu stiu . Tu stii? 
As vrea sa fii aici in momentul asta , si in alt moment al vietii mele . As vrea sa nu scriu asta , pentru ca as vrea sa privesti mai bine, mai adanc in sufletul meu pustiu.
Dar tot ce vreau e in zadar. Dorul si teama imi da impresia ca ,cuvintele tale sunt zise doar sa ma faca sa ma simt mai bine. Poate e doar impresia ... Dar stii cat ma doare? Lipsa ta? 
As vrea sa numai fii permanent in capul meu , in , inima mea , in sufletul meu , in ochii mei. Numai ma pot concentra, numai reusesc sa imi distrag atentia la altceva...
As vrea sa fii chiar aici cand te caut. As vrea sa ma tii de mana cand merg pe strada , as vrea sa imi veghezi somnul care nu-l mai am . Dar defapt ar fii de ajuns doar sa fii aici .
As vrea sa imi zici mai des ce insemn pentru tine , vreau sa cred ca asteptarea asta merita fiecare lacrima a mea. Nu vreau decat ... Sa te simt la fiecare pas cu mine desi fara prezenta. Intelegi ? 
Vreau sa imi arati ca iti pasa de tot ce fac . Vreau macar sa imi dai impresia ca eu sunt centrul universului tau. Si as vrea sa imi scrii mai des , sa-mi arati ca citesti , sa-mi arati ca ce-mi doresc e cu adevarat al meu ... 
Tu ce ai vrea?
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu