5 iul. 2013

That's it!

Bun. Viata e de cacat deci sa o traim la alt nivel. Ok. Incep sa inteleg.Incepe sa se lege. Stii vorba aia ? Mai bine singur decat cu un ghimpe in spate? Inca rad si nu inteleg de ce . Mi se pare prea amuzant totul. Mama mi-a zis o vrba inteligenta candva ''fi pentru tine ,lumea nu se va schimba''. Si asta imi aduce aminte de alt lucru. Sa nu ai niciodata incredere in cineva care nu are incredere in el insusi. Si totusi am o minciuna preferata ' impreuna si la bine si la greu' 'nu te voi lasa niciodata' so unde sunteti cei ce spuneati asta atunci cand cel drag da cu fundu de asfalt. Hmmm ciudat . E doar un drum gol in fata mea. Si totusi inca imi pasa, inca ma raneste, inca imi suna in cap 'nu vreau sa te pierd inca odata'' Brusc mi se pare doar o minciuna frumoasa. Cui ii mai pasa? Iei tot singura sunt ,doar ca pe n drum diferit. E suficient. Mi-a ajuns. Pur si simplu s-a varsat nenorocitul ala de pahar. La naiba cu dorul, la naiba cu toata dragostea. La naiba cu toate promisiunile care nu se tin. Simplu 'la dracu cu tot'. Numai suport. Unde dracu este acea familie? A da cred ca stiu. Ma testeaza. Mda . Frumos . Asta e lumea nu se va schimba stii? Bun m-ai facut sa ma indepartez iara. Ok nu-i nimik. Cred ca as putea sa inteleg si asta. Viata asta are roata stiam deja. Dar nu o iau ca pe o pedeapsa ci ca pe un sut in fund care ma face sa merg mai repede in fata. Ma face sa deschid ochii mai larg. Ce naiva sunt cateodata. Ofer tot ,putinul sau nimicul meu .Si ce primesc inapoi? Ok asta e. Pot sa inteleg si asta , dar tu poti intelege daca ma voi schimba inca odata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu