15 apr. 2013

Try

Am incercat sa imi ascund gandurile de un om nebun . Am incercat sa imi inabus sentimentele sub un cer rotund. Am incercat sa imi dau drumu si sa cad in gol. N-am reusit aidoma numelui meu. Ma nasc din foc si renasc din cenusa. Dar totusi ... Numai ma sting odata? 
Nu reusesc sa fac speranta aia sa moara. Sa o inchid undeva si sa arunc cheia aia? M-am saturat sa vars lacrimi in van. Oricum nu pot sa rezolv nimic. Nu pot sa misc nimic. Am ramas intepenita undeva sub orice critica. 
Incerc sa respir calm si controlat. Ei bine nu imi iese si cad iar cu fata in perna cu inca o tona de lacrimi.  Nu inteleg si nu cred ca voi intelege vreodata. Cum pot sa incerc la nesfarsit sa o fac lata de fiecare data ? 
Tot incerc sa duc treaba asta la capat , sa renunt in treacat sau sa continui la nesfarsit.
Nonsensuri, incercari , dileme multe probleme si lipsa mare de lovele.
Ma loveste din plin aerul asta plin cu venin si incerc sa respir , dar e ca si cum ai respira aer cu pamant din plin. 
Reusesc sa ma ambitionez sa dau cu capul mai departe , sa fac ce cred , sa lupt prin fapte .
Trec cu vederea ca timpul trece iar viata mea sa oprit in loc, dar tac pentru ca nu-i loc de intors.
Si tot ce mai incerc din rasputeri. Sa fiu ce-mi cer . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu