17 apr. 2013

Again and again.

So? Sa o luam de la inceput. Ei bine e din nou aceleasi reguli. Ei bine nu imi plac. Picaturile de genu au implut paharul. De ce ma chinui sa inteleg  ceva ce nu-i de inteles? Nu reusesc . Poate eu gandesc la alt nivel si ca sa fiu inteleasa trebuie sa renunt la ceea ce nu ma intelege.. Eu m-am saturat sa repet aceleasi scenari in alt timp de scena. Ei bine poate e cazul sa renunt nu? Pentru ca sincer numai pot sa ma prefac ca inteleg ceea ce nu pot intelege defapt. M-am saturat sa ma explic' sa ma complic si nu vreau sa ajung sa mint doar pentru ca e neplacut adevarul. M-am oprit pentru o secunda sa vad unde duce aceasta cale. Ei bine nu stiu . De data asta numai pot prezice. Mam oprit din a mai da cu presupusul, dar detaliile ma omoara. Le vad la fiecare pas si imi trezesc un fel de repulsie aglomerata. Imi simt obraji fierbinti si tot odata mainile reci. Inima mi sa oprit si am uitat sa mai respir. Visele mele sunt  goale si pline de intuneric. Ma opresc din plans si dau intr-un ras isteric . Dar tot repet : nu din nou . Daca pleci nu te mai uita in spate iar daca ramai uitate doar in fata. Ca sa stii '' Viata merge inainte cu sau fara noi'' .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu